Бакалаврські роботи

Тематика бакалаврських робіт

2024-2025 н.р.

Спеціальність 035 Філологія. 035.01 Українська мова і література

Форма навчання Денна

№ з/п ПІБ студента Тема роботи Науковий керівник Рецензент
1. Буник Тетяна Михайлівна Роман «Левине серце» Павла Загребельного як зразок «химерної» прози к.ф.н., доц. Курінна Н. С. к.ф.н., доц. Пена Л. І.
2. Бунчак Анастасія Михайлівна Художня своєрідність поезії Грицька Чупринки д.ф.н., проф. Піхманець Р. В. к.ф.н., доц. Бабій І. О.
3. Гавриляк Яна Володимирівна Екзистенційний вимір персонажного світу в українському інтелектуальному романі  ХХ-го століття 20-х років к.ф.н., доц. Процюк Л. Б. к.ф.н., доц. Ципердюк   О. Д.
4. Геник Яна Юріївна Жанрове новаторство малої прози Марка Вовчка д.ф.н., проф. Піхманець Р. В. к.ф.н., доц. Джочка І. Ф.
5. Дерев’янко Христини Ярославівна Художня своєрідність «Казка про Дурила» Василя Симоненка д.ф.н., проф. Піхманець Р. В. к.ф.н., доц. Іванишин Н. Я.
6. Драб Ірина Анатоліївна Козацька доба у творчості Пантелеймона Куліша к.ф.н., доц. Процюк Л. Б. к.ф.н., доц. Думчак І. М.
7. Дронь Катерина Андріївна Історіософська парадигма творчості Євгена Маланюка к.ф.н., доц. Курінна Н. С. к.ф.н., доц. Ципердюк    О. Д.
8. Дубік Софія Романівна Репрезентація війни у жіночій малій прозі (на матеріалі збірки «Мотанка») д.ф.н., проф. Мафтин Н. В к.ф.н., доц. Ципердюк    О. Д.
9. Дунець Оксана Вікторівна Міфопоетика роману Івана Франка «Лель і Полель» к.ф.н., доц. Курінна Н. С. к.ф.н., доц. Бабій І. О.
10. Зінько Ольга Юріївна Жанрово-стильова своєрідність роману Василя Шкляра «Ключ» к.ф.н., доц. Курінна Н. С. к.ф.н., доц. Джочка Ф. І.
11. Кос Христина Юріївна Художній світ творчості Євгена Плужника к.ф.н., доц. Процюк Л. Б. к.ф.н., доц. Пена Л. І.
12. Пасечко Уляна Андріївна Особливості розвитку детективного жанру в сучасній українській дитячій літературі к.ф.н., доц. Вівчарик Н.М. к.ф.н., доц. Джочка І. Ф.

 

Спеціальність    014.01 Середня освіта (українська мова і література)

Форма навчання Денна

№ з/п ПІБ студента Тема роботи Науковий керівник Рецензент
1. Андрухович Юлія Романівна Творчість сучасних письменників Прикарпаття в програмі з української літератури для ЗЗСО д.ф.н., проф. Солецький      О. М. к.ф.н., доц. Рега Д. О.
2. Бабійчук Ірина Миколаївна Художня майстерність Ольги Кобилянської у повісті «Земля»: літературознавчий аналіз в світлі сучасних методологічних вимог НУШ д.ф.н., проф. Хороб І. С. к.ф.н., доц. Стефурак Р. І.
3. Бойко Марія Олександрівна Художні особливості поезії Василя Мойсишина к.ф.н., доц. Баран Є. М. к.ф.н., доц. Ципердюк    О. Д.
4. Випринюк Богдана Василівна Повість Івана Франка «Boa constrictor» в процесі гурткової роботи (формування в десятикласників критичного мислення) к.п.н., проф. Слоньовська   О. В. к.ф.н., доц. Ципердюк    О. Д.
5. Гудима Світлана Романівна Мотиви та образи лірики Ярослава Ткачівського к.ф.н., доц. Баран Є. М. к.ф.н., доц. Стефурак Р. І.
6. Гунчак Христина Василівна Поетичний феномен Миколи Вінграновського: методичний аспект к.ф.н., доц. Курінна Н. С. к.ф.н., доц. Стефурак Р. І.
7. Дячук Владислава Юріївна Методика вивчення творчості Дари Корній на уроках позакласного читання д.ф.н., проф. Солецький      О. М. к.ф.н., доц. Стефурак Р. І.
8. Іванців Лілія Романівна Особливості аналізу повісті-новели «Вовчиха» Ольги Кобилянської під час занять літературного гуртка: жанрово-стильові особливості твору к.п.н., проф. Слоньовська   О. В. к.ф.н., доц. Джочка І. Ф.
9. Казакова Ірина Миколаївна Гуцульський світ на уроках української літератури к.ф.н., доц. Процюк Л. Б. к.ф.н., доц. Девдюк І. В.
10. Капітан Юлія Ярославівна Методика вивчення жанрово-стильових особливостей роману «Доктор Серафікус» Віктора Петрова (Домонтовича) д.ф.н., проф. Мафтин Н. В. к.ф.н., доц. Ципердюк   О. Д.
11. Катерняк Василина Володимирівна Велика проза Осипа Турянського: жанр, стиль, поетика к.п.н., проф. Слоньовська   О. В. к.ф.н., доц. Джочка І. Ф.
12. Коваль Катерина Дмитрівна Характеротворення і жанрово-стильові особливості повісті Віктора Близнеця «Мовчун» у контексті війни із фашистами к.п.н., проф. Слоньовська   О. В. к.ф.н., доц. Стефурак Р. І.
13. Козак Анна Володимирівна Поетичний світ Олександра Гордона (на прикладі книги поезій «Україна – метафора світу») к.ф.н., доц. Баран Є. М. к.ф.н., доц. Пітель В. М.
14. Коровайчук Віта Василівна Особливості характеротворення і розкриття тоталітарного режиму у романі Михайла Стельмаха «Чотири броди» к.п.н., проф. Слоньовська   О. В. к.ф.н., доц. Ципердюк    О. Д.
15. Кос Анастасія Ігорівна Методика вивчення прози Наталени Королевої на уроках української літератури: особливості автобіографізму і естетико-символічного наповнення творчості (на матеріалі збірок «Шовкова пані», «Сон тіні» й повісті «1313») д.ф.н., проф. Мафтин Н. В. к.ф.н., доц. Джочка Ф. І.
16. Кучер Вікторія Русланівна Методика вивчення малої прози Ольги Кобилянської у школі д.ф.н., доц. Вівчарик Н. М. к.ф.н., доц. Іванишин Н.Я.
17. Малько Вікторія Володимирівна Творчість Григора Тютюнника на уроках української літератури, у позакласній та позашкільній роботі к.ф.н., доц. Процюк Л. Б. к.ф.н., доц. Рега Д. О.
18. Мартищук Софія Василівна Особливості текстуального аналізу творів Лесі Українки в закладах загальної середньої освіти д.ф.н., проф. Солецький      О. М. к.ф.н., доц. Русакова       О. В.
19. Остапишин Надія Ігорівна Жанрові особливості повісті Всеволода Нестайка «Подорож в країну сонячних зайчиків»: формування читацької компетентності к.п.н., проф. Слоньовська   О. В. к.ф.н., доц. Стефурак Р. І.
20. Піхальчук Вікторія Сергіївна Методика вивчення поеми «Мойсей» Івана Франка в 10 класі д.ф.н., проф. Піхманець Р. В. к.ф.н., доц. Стефурак Р. І.
21. Санагурська Віта Богданівна Методика вивчення української міфології в «Чарівних істотах українського міфу» Дари Корній на уроках літератури в 6 класі НУШ к.ф.н., доц. Вівчарик Н. М. к.ф.н., доц. Бабій І. О.
22. Сокорчук Всеволод Олегович Методика вивчення синтезу мистецтв у школі на матеріалі творів Михайла Коцюбинського д.ф.н., проф. Мафтин Н. В. к.ф.н., доц. Ципердюк   О. Д.
23. Сухобока Тетяна Ігорівна Методика вивчення інтимної лірики поетів шістдесятників д.ф.н., проф. Піхманець Р. В. к.ф.н., доц. Пена Л. І.
24. Теремко Марія Григорівна Методика вивчення у школі поезій Ігоря Калинця д.ф.н., проф. Піхманець Р. В. к.ф.н., доц. Лазарович    О. М.
25. Терещенко Тетяна Андріївна Методика вивчення екзистенціалізму в ліриці Василя Стуса на уроках позакласного читання д.ф.н., проф. Голод Р. Б. к.ф.н., доц. Стефурак Р. І.
26. Тернінчук Надія Володимирівна Методика вивчення новелістики Василя Стефаника на уроках української літератури в закладах загальної середньої освіти д.ф.н., проф. Мафтин Н. В. к.ф.н., доц. Джочка Ф. І.
27. Топоровська Ілона Олегівна Жанрово-стильові особливості та проблема національного визволення в романі у віршах Ліни Костенко «Берестечко» к.п.н., проф. Слоньовська   О. В. к.ф.н., доц. Ципердюк   О. Д.
28. Федчишина Анастасія Романівна Творчість драматургів «Театру корифеїв» на уроках української літератури к.ф.н., доц. Процюк Л. Б. к.ф.н., доц. Спатар І. М.
29. Човганюк Анна Василівна Вивчення творчості Миколи Вороного у школі: жанрово-стильові особливості поеми «Євшан-зілля» д.ф.н., проф. Голод Р. Б. к.ф.н., доц. Бабій І. О.
30. Шалаєва Лілія Леонідівна Роман Івана Франка «Перехресні стежки» в системі художнього мислення та навчальному процесі НУШ д.ф.н., проф. Хороб І. С. к.ф.н., доц. Бабій І. О.
31. Шинкарук Ярина Ярославівна Методика вивчення творчості Олени Пчілки у школі: генелогічний аспект д.ф.н., проф. Голод Р. Б. к.ф.н., доц. Ткачук Т. О.
32. Щепківська Діана Олександрівна Неоромантичні тенденції у жіночій прозі Ольги Кобилянської: методичний вектор к.ф.н., доц. Курінна Н. С. к.ф.н., доц. Джочка Ф. І.

Спеціальність    014.01 Середня освіта (українська мова і література)

Форма навчання Заочна

№ з/п ПІБ студента Тема роботи Науковий керівник Рецензент
1. Букатюк Ірина Романівна Вивчення парадигми реалістичного типу творчості у школі на основі аналізу прози Івана Нечуя-Левицького д.ф.н., проф. Голод Р. Б. д.ф.н., проф. Девдюк І. В.
2. Ванджурак Іванна Павлівна Синтез мистецтв і методика вивчення творчості Олександра Довженка д.ф.н., проф. Солецький      О. М. к.ф.н., доц. Васильчук   М. М.
3. Голіней Юлія Тарасівна Жанр драматичної поеми у творі Лесі Українки «Одержима», Ліни Костенко «Дума про братів неазовських» к.п.н., проф. Слоньовська О. В. к.ф.н., доц. Джочка І. Ф.
4. Грабівчук Софія Василівна Особливості фольклорно-міфологічного мислення у прозі Марка Черемшини: літературознавчий і методологічний аспект д.ф.н., проф.  Хороб С. І. к.ф.н., доц. Джочка І. Ф.
5. Гудзь Марія Йосифівна Жанрово-стильові особливості драми Я. Стельмаха «Провінціалки» к.п.н., проф. Слоньовська О. В. к.ф.н., доц. Джочка І. Ф.
6. Кейван Лариса Василівна Вивчення традиції та модифікацій українського літературного бароко на уроках української літератури д.ф.н., проф. Солецький      О. М. к.ф.н., доц. Волощук     О. М.
7. Кудлейчук Анна Михайлівна Жанр кіноповісті на уроках української літератури к.ф.н., доц. Процюк Л. Б. к.ф.н., доц. Пена Л. І.

 

Тематика бакалаврських робіт

2023-2024 н.р.

Спеціальність     035.01 Філологія (українська мова і література)

Форма навчання Денна

№ з/п ПІБ студента Тема роботи Науковий керівник Рецензент
1. Антошків Анастасія Володимирівна Особливості художнього психологізму малої прози П.Сороки д.ф.н., проф. Солецький О.М. к.ф.н., доц. Васильчук М.М.
2. Глюздин Вікторія Романівна Концепція свободи у романах С.Жадана «Ворошиловград» та «Інтернат» к.ф.н., доц. Залевська О.М. к.ф.н., доц. Стефурак Р.І.
3. Гнатюк Юлія Тарасівна Сатиричний роман Антона Морговського «Мирон Шипак пішов»: проблема екзистенціалізму та пошуку власного місця в нестабільному суспільстві к.ф.н., доц. Баран Є.М. к.ф.н., доц. Пітель В.М.
4. Древко Ольга Русланівна Поетика психологізму у творах Люко Дашвар д.ф.н., проф. Солецький О.М. к.ф.н., доц. Волощук Г.М.
5. Дякун Ірина Романівна Проблематика та поетика прози Валентини Мастєрової (на матеріалі повісті «Суча дочка») к.ф.н., доц. Залевська О.М. к.ф.н., доц. Пена Л.І.
6. Іванус Яремія Ярославівна Художній світ прози Софії Андрухович к.ф.н., доц. Процюк Л.Б. к.ф.н., доц. Спатар І.М.
7. Машталер Яна Олександрівна Інтертекстуальність та інтермедіальність як стильові домінанти в ліриці Богдана Рубчака д.ф.н., проф. Хороб С.І. д.ф.н., проф. Ґрещук В.В.
8. Мельник Сніжана Олегівна Подорожні нариси Степана Левицького в контексті мемуаристики 20-30-х років XX ст. д.ф.н., проф. Мафтин Н.В. к.ф.н., доц. Ципердюк О.Д.
9. Рабарська Інна Вікторівна Елементи магічного реалізму в романі Валерія Шевчука «Дім на горі» д.ф.н., проф. Голод Р.Б. к.ф.н., доц. Рега Д.О.
10. Регей Віолетта Михайлівна Жанрово-стильова специфіка творення малої прози Ольги Деркачової: ліро-епічні паралелі д.ф.н., проф. Голод Р.Б. к.ф.н., доц. Пітель В.М.
11. Різничук Вікторія Романівна Жанрово-стильові особливості роману «Танго смерті» Юрія Винничука к.ф.н., доц. Залевська О.М. к.ф.н., доц. Пена Л.І.
12. Соломчак Марія Володимирівна Драматургія Неди Нежданої крізь призму студії травми д.ф.н., проф. Мафтин Н.В. к.ф.н., доц. Джочка І.Ф.
13. Шищак Уляна Олегівна Ідейно-естетичні домінанти прози Віктора Домонтовича к.ф.н., доц. Вівчарик Н.М. к.ф.н., доц. Джочка І.Ф.
14. Щербій Інна Миколаївна Детермінованість художньо-композиційних особливостей роману  А. Куркова та Ю.Винничука «Ключі Марії» рецепцією гностичних вірувань та легенд д.ф.н., проф. Мафтин Н.В. к.ф.н., доц. Ципердюк О.Д.

 

Спеціальність     014.01 Середня освіта (українська мова і література)

Форма навчання Денна

 

№ з/п ПІБ студента Тема роботи Науковий керівник Рецензент
1. Войтович Діана Михайлівна Жанр казки у шкільній освіті: трансформація та методика навчання д.ф.н., проф. Хороб С.І. к.ф.н., доц. Стефурак Р.І.
2. Дзеса Світлана Романівна Упровадження ідей національно-патріотичного виховання на уроках вивчення творчості Лесі Українки в середніх навчальних закладах у світлі вимог НУШ д.ф.н., проф. Мафтин Н.В. к.ф.н., доц. Ґрещук В.В.
3. Дмитрук Аліна Ігорівна Вимоги НУШ до вивчення художнього тексту як естетичного явища (на матеріалі роману Євгена Пашковського «Щоденний жезл») д.ф.н., проф. Хороб С.І. к.ф.н., доц. Джочка І.Ф.
4. Ідушкевич Діана Романівна Мала проза Володимира Винниченка в сучасній освітній програмі д.ф.н., проф. Хороб С.І. к.ф.н., доц. Ципердюк О.Д.
5. Копильців Анастасія Ігорівна Методика вивчення поетики й виховний потенціал творів Бориса Харчука, Степана Процюка й Ніни Бічуї у 8 класі к.п.н., проф. Слоньовська О.В. к.ф.н., доц. Пена Л.І.
6. Кравець Юлія Василівна Творчість покоління «вісімдесятників» на уроках української літератури к.ф.н., доц. Процюк Л.Б. к.ф.н., доц. Ципердюк О.Д.
7. Кузів Віра Володимирівна Жанрово-стильова своєрідність роману-балади «Дім на горі» Валерія Шевчука: методика шкільного опрацювання к.ф.н., доц. Курінна Н.С. к.ф.н., доц. Пена Л.І.
8. Леочко Віта Василівна Екологічне виховання на уроках української літератури д.ф.н., проф. Мафтин Н.В. к.ф.н., доц. Ґрещук В.В.
9. Максимів Андрій Петрович Інтерактивні методи роботи на уроці української літератури НУШ під час вивчення прозової творчості Валерія Шевчука д.ф.н., проф. Хороб С.І. к.ф.н., доц. Бабій І.О.
10. Мартинюк Анастасія Тарасівна Методика вивчення доробку Василя Симоненка на уроках української літератури. к.ф.н., доц. Вівчарик Н.М. к.ф.н., доц. Іванишин Н.Я.
11. Павлюк (Пробоїв) Діана Андріївна Методика вивчення елементів натуралізму в романі Івана Багряного «Сад Гетсиманський» (на уроках позакласного читання) д.ф.н., проф. Голод Р.Б. к.ф.н., доц. Лазарович О.М.
12. Пуляк Іванна Володимирівна Лірика як рід літератури на уроках української літератури НУШ к.ф.н., доц. Процюк Л.Б. к.ф.н., доц. Думчак І.М.
13. Федорняк Марія Василівна Жанрово-стильова неординарність й інтермедіальність роману Ю. Яновського «Майстер корабля»: методичний аспект к.ф.н., доц. Курінна Н.С. д.ф.н., доц. Брус М.П.
14. Черниш Марія Василівна Львівський літературний андеграунд 70-х років ХХ ст.: персоналії, жанрово-стильові особливості к.ф.н., доц. Процюк Л.Б. к.ф.н., доц. Пена Л.І.

Спеціальність    014.01 Середня освіта (українська мова і література)

Форма навчання Заочна

№ з/п ПІБ студента Тема роботи Науковий керівник Рецензент
1. Вінтоняк Ольга Степанівна Методика вивчення творів Михайла Коцюбинського у закладах загальної середньої освіти д.ф.н., проф. Солецький О.М. к.філол. н.,

доц. Русакова

О.В.

2. Дармограй Наталія Володимирівна Методичний аспект вивчення синтезу мистецтв у творчості О. Кобилянської к.ф.н., доц. Курінна Н.С. к.ф.н., доц. Петришин М.Й.
3. Гультайчук Аріна-Іоанна Володимирівна Методика вивчення творчості Миколи Куліша в 11 класі д.ф.н., проф. Піхманець Р.В. к.ф.н., доц. Джочка І.Ф.
4. Овчарик Ольга Іванівна Методика вивчення творчості Пантелеймона Куліша в 9 класі д.ф.н., проф. Піхманець Р.В. к.ф.н., доц. Стефурак Р.І.
5. Савчин Надія Іванівна Синтез елементів реалізму та модернізму в новелі Івана Франка «Сойчине крило» д.ф.н., проф. Голод Р.Б. к.ф.н., доц. Ткачук Т.О.
6. Семенців Яна Василівна Вивчення історичної п’єси Івана Карпенка-Карого «Сава Чалий» на урок позакласного читання д.ф.н., проф. Піхманець Р.В. к.ф.н., доц. Бабій І.О.
7. Сидорчук Марія Юріївна Синтез неоромантизму та символізму у драматичному етюді Олександра Олеся «По дорозі в Казку» д.ф.н., проф. Голод Р.Б. к.ф.н., доц. Стефурак Р.І.
8. Шемота Тетяна Василівна Методика вивчення повісті Михайла Коцюбинського «Дорогою ціною» у 8 класі д.ф.н., проф. Піхманець Р.В. к.ф.н., доц. Пітель В.М.