3 лютого 2025 року відбулася нарада щодо проходження виробничої навчально-виховної педагогічної практики для студентів 4 курсу ОР Бакалавр спеціальностей 014 Середня освіта (014.01 Середня освіта: українська мова та література) та 035 Філологія (035.01 Українська мова та література). Провела нараду кандидат філологічних наук, професор кафедри української літератури Ольга Володимирівна Слоньовська, яка дала практикантам методичні настанови щодо проведення уроків з української мови та літератури, окреслила основні завдання практики, а саме: обов’язкову документацію, відвідування та специфіку проведення уроків, можливі труднощі тощо.
Із початком виробничої навчально-виховної педагогічної практики студентів привітали: декан факультету філології, доктор філологічних наук, професор Голод Роман Богданович, заступник декана факультету філології Лазарович Ольга Миколаївна, завідувач кафедри української літератури, доктор філологічних наук, професор Хороб Степан Іванович, кандидат філологічних наук, доцент Залевська Оксана Михайлівна. Вони наголосили на важливості практики в навчальному процесі студентів-філологів, закцентували увагу на тому, що кожного року під час проходження практики студенти показують гарну фахову і методичну підготовку та побажали їм плідної роботи.
Із цікавою розробкою наших науковців виступив Солецький Олександр Маркіянович, заохочуючи студентів використовувати на своїх уроках комп’ютерну гру-вікторину «Шляхами української літератури», яка не тільки допоможе поринути у світ творчості видатних українських письменників, але й перевірити свої знання та дізнатися більше про літературну спадщину ХХ століття.
До нарад долучилися методистки з інших кафедр та дали студентам влучні поради. Кандидатка педагогічних наук, доцентка кафедри педагогіки та освітнього менеджменту імені Богдана Ступарика Ковальчук Віра Миколаївна розповіла про специфіку проведення виховних та позакласних заходів, які необхідні для національного та патріотичного виховання в здобувачів загальної середньої освіти, спонукала звертати увагу на добір педагогічних методів, прийомів та принципів під час навчання, уміло використовувати їх у педагогічній діяльності, окреслила деталі оформлення конспекту виховного заходу.
Отже, бажаємо студентам успішного проходження виробничої навчально-виховної педагогічної практики, а також здобути цінні знання та незабутні позитивні емоції.