1. Хороб С. І. Повернення до подорожі (рец. на кн. нарисів Р. Федоріва “Яре зерно”) / С.І. Хороб // Прапор. – № 3. – 1975. – С. 106–107.
2. Хороб С. І. Пізнання конфлікту (рец. на монографію А. Погрібного “Художественньїй конфликт и развитие современной советской прозьі”) / С.І. Хороб // Жовтень. – 1981. – № 10. – С. 178–180.
3. Хороб С. І. Становлення й утвердження особистості (До проблеми героя у молодій українській драматургії) / С.І. Хороб // Дзвінке джерело: Творчість молодих. – Ужгород, 1983. – С. 100–109.
4. Хороб С. И. Новая пьеса Иона Друце (“Святая святых”) / С.І. Хороб // Литературное обозрение. – 1983. – № 3. – С. 244–247.
5. Хороб С. І. Оновлення конфлікту: сучасна радянська драматургія / її театральні моделі на Україні / С.І. Хороб // Ідейно–художнє багатство української літератури: Збірник статей аспірантів / пошукачів КДПІ ім. Максима Горького. – К., 1984. – С. 26–29.
6. Хороб С. И. Активносгь авторской позиции в структуре драматического конфликта: изменение форм украинской советской драматургии 70-х годов / С.И. Хороб // Современная советская литература : тенденции и пути развития : Сборник материалов научной конференции молодых ученых. – Запорожье, 1985. – С. 94–100.
7. Хороб С. І. До проблеми конфлікту в українській радянській драматургії 70-х років / С.І. Хороб // Українське літературознавство. Львів, 1986. – С. 10–20.
8. Хороб С. І. Драматизм як рушійна сила конфлікту (на матеріалі п’єс сучасних українських радянських драматургів) / С.І. Хороб // Литература народов СССР: Сборник исследований молодых ученых Украины. – Одеса, 1987. – С. 65–71.
9. Хороб С. І. Довбуш як герой біографічної драми / С.І. Хороб // Карпатське опришківство: Збірник матеріалів наукової конференції. – Івано-Франківськ, 1988. – С. 37–46.
10. Хороб С. І. Активність авторської позиції і проблема конфлікту в українській, радянській драматургії (О. Коломієць, М. Зарудний, О. Левада, О. Підсуха) / С.І. Хороб // Рад. літературознавство. – 1985. – С. 74–78.
11. Хороб С. І. Проблема конфликта в украинской советской драматургии 70-х годов: Автореф. дис. канд. филол. наук. – Одесса, 1989. – 17 с.
12. Хороб С. І. До проблеми “Сгефаник / театр” / С.І. Хороб // Стефаниківські читання. – Івано-Франківськ, 1990. – Вип. 1. – С. 104–110.
13. Хороб С. І. Функціонування і структурні особливості новелістики Василя Стефаника / С.І. Хороб // Василь Сгефаник і українська культура. –Івано-Франківськ, 1991. – Вип. 2. – С. 108–112.
14. Хороб С. І. Взаємодія соціального і художнього пластів у структурах драматичних конфліктів п’єс сучасних українських письменників (на матеріалі драматичних творів Яр. Стельмаха, Лариси Хоролець, Яр. Верещака, В. Босовича, В. Фольварочного) / С.І. Хороб // Художні шукання української літератури: традиції і новаторство: Збірник наукових праць аспірантів і викладачів Київського педагогічного інституту. – К., 1992. – С. 83–88.
15. Хороб С. І. Сучасний український театр: проблеми драматургії чи режисури?: полемічні нотатки на полях виданих п’єс / С.І. Хороб // Дебют: Збірник статей і досліджень. – К., 1993. – С. 23–30.
16. Хороб С. І. Фольклор та етнографія в інсценізаціях повістей Ольги Кобилянської / С.І. Хороб // Світ ідей Ольги Кобилянської. – Івано-Франківськ, 1993. – С. 84–91.
17. Хороб С. І. До проблеми жанрів в українській релігійній поезії / С.І. Хороб // Вісник Київського університету імені Тараса Шевченка : Літературознавство, мовознавство, фольклористика. – 1994. – Вип. 1. – С. 74–79.
18. Хороб С. І. Жанрова поліфонія української релігійної літератури / С.І. Хороб // Вісник Київського університету імені Тараса Шевченка : Літературознавство, мовознавство, фольклористика. – 1994. – Вип. 2. – С. 87–98.
19. Хороб С. І. З піснею в серці / С.І. Хороб // Співає Михайло Сливоцький. – Тернопіль : Тарнекс. – 1994. – С. 3–4.
20. Хороб С. І. Експресіонізм та символізм у новітній українській драмі (До типологічної характеристики п’єс М. Куліша, В. Винниченка, С. Черкасенка та І. Кочерги в західноєвропейському контексті) / С.І. Хороб // Українське літературознавство. – Львів, 1995. – Вип. 61. – С. 11–29.
21. Хороб С. І. “Мої п’єси – то мій смуток”. Театр І. Франка. “Украдене щастя” : конфлікти, характери, сценічна історія / С.І. Хороб // Франкова криниця (Вивчення творчості І. Я. Франка у школі): Навч. посібник (у співавт.). – К., 1995. – С. 209–221.
22. Хороб С. І. Поетика експресіонізму в драматургії М. Куліша / С.І. Хороб // Вісник Прикарпатського університету: Філологія. – 1995. – Вил. 1. – С. 20–28.
23. Хороб С. І. Генеза українського експресіонізму / С.І. Хороб // Наук. зб. Українського Вільного Університету. – Мюнхен, 1996. – С. 49–56.
24. Хороб С. І. Категорії драматичного і трагічного // Василь Стефаник – художник слова. Монографія / За ред. В.В. Грещука, В.І. Кононенка, С.І. Хороба. – Івано-Франківськ, 1996. – С. 51–65.
25. Хороб С. І. Передмова // Василь Стефаник – художник слова. Монографія. – Івано-Франківськ, 1996. – С. 3–6.
26. Хороб С. І. Післямова / С.І. Хороб // Василь Стефаник – художник слова. Монографія. – Івано-Франківськ, 1996. – С.267–268.
27. Хороб С. І. Світло її духовного генія / С.І. Хороб // Гуцульська школа. – Косів–Яворів, 1996. – Вип. 1. – С. 42–45.
28. Хороб С. І. Синтез символізму і неоромантизму в драматургії Лесі Українки / С.І. Хороб // Вісник Прикарпатського університету: Філологія. – 1996. – Вип. 2. – С. 26–36.
29. Хороб С. І. Українська релігійна драма / Григор Лужницький / С.І. Хороб // Григор Лужницький. Посол до Бога: українська історично-релігійна драма / (упорядкування і примітки Степана Хороба). – Івано-Франківськ, 1996. – С. 236–246.
Рец.: Тарнашинська Л. Посол до Бога (про однойменну книгу українського письменника-культуролога Г. Лужницького) // Літературна Україна. – 1997. – 22 травн.
30. Хороб С. І. Художній світ новелістики Василя Ткачука / С.І. Хороб // Джерела. – Івано-Франківськ, 1996. – Вип. 1/6. – С. 23–28.
31. Хороб С. І. Естетичне “вірую” Миколи Свшана / С.І. Хороб // Гадицько-Буковинський хронограф. – Чернівці. – 1997. – Вип 1. – С. 162–165.
32. Хороб С. І. Релігійні мотиви в наукових працях Івана Франка / С.І. Хороб // Іван Франко і національне та духовне відродження України: Зб. наук, праць. – Івано-Франківськ, 1997. – С. 81–86.
33. Хороб С. І. Леся Українка і Генрік Ібсен: типологія неоромантичного мислення / С.І. Хороб // Обрії. – Івано-Франківськ, 1998. – № 1. – С. 43–46.
34. Хороб С. І. Із когорти сподвижників (Ідейно-естетичні концепції творчості Григора Лужницького): Вступна стаття / С.І. Хороб // Григор Лужницький. Вибране / (упоряд. Степан Хороб). – Івано-Франківськ, 1998. – С. 5–10.
Рец : Полєк В. Повернутий із забуття // Українське слово. – Київ–Париж, 1998. – Ч. 49. – 10 грудн.; Стефурак Н. С. Історія і віра – два крила // Тижневик “Галичини”. – 1998. – 12 лист. – С. 9.
35. Хороб С І. Драматургія Лесі Українки на тлі європейської модерної драми / С.І. Хороб // Обрії. – Івано-Франківськ, 1998. – № 2. – С. 46–49,
36. Хороб С. І. Мотиви й образи княжого Галича в українській драматургії / С.І. Хороб // Галич / Галицька земля: Зб. наук, праць. – Івано-Франківськ, 1998. – С. 127–132.
37. Хороб С. І. Поетика драматургії Григора Лужицького / І.С. Хороб // Галичина. – Івано-Франківськ, 1998. – № 2. – С. 114–118.
38. Хороб С. І. Поетика конфлікту в новелістиці Василя Стефаника: Матеріали міжнародної наукової конференції в Ягеллонському університеті / С.І. Хороб // Кrakowskie Zeszyty Ukrainoznawcze. – Кraków. – 1998. – Т.VII–VІІІ. – S. 79–90.
Рец.: Кровицька Ольга. Краківські українознавчі зошити. Том. VII–VIII 1998–1999 // Записки Наукового Товариства імені Т. Шевченка. Праці філологічної секції. – Львів, 2000 – Т. ССХХХІХ. – С. 598–603.
39. Хороб С. І. Становлення експресіонізму в українській драмі / С.І. Хороб // Вісник Прикарпатського університету: Філологія. – 1998. – Вип. 4. – С. 90–98.
40. Хороб С. І. Франкові концепції драматизму і конфлікту крізь призму європейської теорії / С.І. Хороб // Іван Франко – письменник, мислитель, громадянин: Матеріали Міжнародної наукової конференції (Львів, 25–27 вересня 1996 р.). – Львів, 1998. – С. 271–277.
41. Хороб С. І. Апокаліпсис і Танатос в новелістиці Василя Стефаника / С.І. Хороб // Україна: державність, історія, перспективи. – Івано-Франківськ, 1999. – С. 125–134.
42. Хороб С. І. Апокаліптичні ремінісценції в новелістиці Василя Стефаника (функціонування есхатологічного напряму) / С.І. Хороб // Василь Стефаник: Матеріали наук. конф. – Івано-Франківськ, 1999. – С. 182–190.
43. Хороб С. І. Іван Кочерга – теоретик драми / С.І. Хороб // Українська філологія: постаті, проблеми: Зб. наук, праць Міжнародної наук. конференції, присвяченої 150–річчю від дня заснування кафедри української словесності у Львівському університеті (Львів, 23–25 жовтня, 1998 р.). – Львів, 1999. – С. 409–415.
44. Хороб С. І. Поетика ремарки в структурі сучасної української драми / С.І. Хороб // Література. Літературознавство. Життя: Збірник наук, праць на пошану проф. М.В. Теплинського. – Івано-Франківськ, 1999. – С. 265–268.
45. Хороб С. І. “Просвіта” у розвитку аматорського драматичного театру / С.І. Хороб 11 Матеріали науково-практичної конференції “Просвіта”: минуле і сучасне. – Івано-Франківськ, 1999. – С. 29–38.
46. Хороб С. І. Релігійна концепція драми “Убите щастя” Василя Лімниченка / С.І. Хороб // Василь Лімниченко. Убите щастя. Драма з сільського життя у п’яти діях / (літературна редакція, післямова Степана Хороба). – Івано-Франківськ, 1999. – С. 80–87.
47. Хороб С. І. Українська драматургія: крізь виміри часу (теоретичні та історико-літературні аспекти драми): Зб. наук, статей. – Івано-Франківськ, 1999. – 200 с.
Рец. Бондарева Олена. Частина національно–історичного лібрето // Перевал. – Івано-Франківськ, 2001. – № 3–4. – С. 454–459; Ясинська Л. У вимірах часу // Літ. Україна. – 1999. – 18 травня. – С. 6.
48. Хороб С. І. Українська модерна драма: специфіка одноактних жанрів / С.І. Хороб // Українознавчі студії. – Івано-Франківськ, 1999. – № 1. – С. 84–96.
49. Хороб С. І. Володимир Державин – теоретик та історик літератури / С.І. Хороб // Українознавство: документи, матеріали, раритети. – Івано-Франківськ, 2000. – С. 200–205.
50. Хороб С. І. Вступна стаття / С.І. Хороб // Нариси з поетики української літератури кінця XIX – початку XX століття. – Івано-Франківськ, 2000. – С. 3–5.
Рец. Ясинська Л. Крізь призму поетики // Літ. Україна. – 2000. – 18 червня. – С. 8.
51. Хороб С. І. Джерела і самоусвідомлення українського неоромантизму / С.І. Хороб // Українознавчі студії. – Івано-Франківськ, 2000. – № 2. – С. 65–84.
52. Хороб С. І. Драма в новелі: проза Василя Стефаника крізь призму драматургічних категорій / С.І. Хороб // Нариси з поетики української літератури кінця XIX – початку XX століття. – Івано-Франківськ, 2000. – С. 26–60.
53. Хороб С. І. Драматичний конфлікт у п’єсах Володимира Винниченка / С.І. Хороб // Нариси з поетики української літератури кінця XIX – початку XX століття. – Івано-Франківськ, 2000. – С. 143–159.
54. Хороб С. І. Драматургія Юліуша Словацького і Лесі Українки: типологія художнього мислення / С.І. Хороб // Кrakowskie Zeszyty Ukrainoznawcze Х. – Warchawa. – 2000. – S. 96–112.
55. Хороб С. І. Експресіонізм у драмах В. Винниченка / М. Куліша / С.І. Хороб // Винниченко / сучасність: Зб. наук, праць. – Сімферополь: Видавництво Таврійського національного університету імені В. Вернадського, 2000. – С. 158–168.
56. Хороб С.І. Театральне мистецтво / С.І. Хороб // Мій рідний край – Прикарпаття. – Івано-Франківськ, 2000. – С. 344–348.
57. Хороб С. І. Преса, видавництва / С.І. Хороб // Мій рідний край – Прикарпаття. – Івано-Франківськ, 2000. – С. 369–376.
58. Хороб С. І. П’єси Василя Пачовського та Олександра Олеся в контексті західноєвропейської символістської драми // Вісник Прикарпатського університету: Філологія. – 2000. – Вип. 5. – С. 42–49.
59. Хороб С. І. Слово–образ–форма: у пошуках художності. Літературознавчі статті і дослідження. – Івано-Франківськ, 2000. – 200 с.
Рец.: Бондарева Олена. Міф і антиміф про українську драму // Українознавчі студії. – Івано-Франківськ, 2002. – № 3. –– С. 230–235; Бондарєва Олена. Міф і антиміф про українську драму (про книгу Степана Хороба “Слово–образ–форма: у пошуках художності”) // Наукові записки. Серія: Літературознавство. – Тернопіль: ТДПУ, 2002. – Вип. ХІ. – С. 247–254; Стефурак Неоніла. У пошуках художності // Тижневик “Галичини”. – Івано-Франківськ. – 2000. – 12 жовтня. – С. 9.
60. Хороб С. І. Теоретичні та історико–літературні засади української символістської драми / С.І. Хороб // Обрії. – Івано-Франківськ, 2000. – №1. – С. 48–51.
61. Хороб С. І. Традиції “Руської Трійці” у творчості письменників літературного угруповання “Логос”: типологія художнього мислення / С.І. Хороб // Шашкевичіана: Нова серія. – Львів–Вінніпег, 2000. – Вип. 3–4. – С. 280–288.
62. ХоробС.І. Чи модерна українська модерна драма? / С.І. Хороб // Кур’єр Кривбасу. – 2000. – №127. – С. 141–146.
63. Хороб С. І. Драматургічні елементи в Біблії / С.І. Хороб // Біблія і культура: Зб. наук. ст. – Чернівці, 2001. – Вип. 3. – С. 88–91.
64. Хороб С. І. Неоромантизм Лесі Українки в контексті західноєвропейської модерної драми / С.І. Хороб // Зарубіжна література в навчальних закладах. – К., 2001. – № 6. – С. 26–31.
65. Хороб С. І. Молода українська драматургія: естетичне явище чи факт літературного процесу? / С.І. Хороб // Зерна. – Цвікау–Париж–Нью-Йорк–Львів, 2001. – С. 287–295.
66. Хороб С. І. Поетика української експресіоністської драми / С.І. Хороб // Вісник Прикарпатського університету: Філологія. – 2001. – Вип. 6. – С. 52–64.
67. Хороб С. І. Українська релігійна драма: генеза, поетика / С.І. Хороб // Кrakowskie Zeszyty Ukrainoznawcze ХІ–ХІІ. – Warchawa. – 2001. – S. 222–236.
68. Хороб С. І. Українська релігійна драма кінця XIX – початку XX століття: проблематика, жанрово-стильова своєрідність. Монографія. – Івано-Франківськ, 2001. – 147 с.
Рец.: Rudnitzky Leonid. Ukrainian religious Drama // Тhе Ukrainian Quarterly– Nev-Yоrk. – 2002. – № 6. – Р. 159–162; Лауреати премії імені Швабінських–Воляників // Літ. Україна. – 2003. – 27 квітня. – С. 2.
69. Хороб С. І. Витоки й самодостатність символістської художньої свідомості / С.І. Хороб // Українознавчі студії. – Івано-Франківськ. – Вип. 3. – С. 87–105.
70. Хороб С. І. Драматургія Галичини періоду міжвоєння: самодостатність українського і польського модернізму / С.І. Хороб // Warchawskie Zeszyty Ukrainoznawcze ХІII–ХІV. – Warchawa. – 2001. – S. 76–89.
71. Хороб С. І. Експресіоністський дискурс в українській і західноєвропейській модерній драмі: типологія художнього мислення / С.І. Хороб // Українознавчі студії. – Івано-Франківськ. – № 4–5. – 2002. – С. 87–102.
72. Хороб С. І. Історико-теоретичні засади становлення та функціонування українського експресіонізму / С.І. Хороб // Літературознавчі студії. – К., 2002. – Вип. 2. – С. 309–331.
73. Хороб С. І. Новітня українська драма: генеза й становлення / С.І. Хороб // Проблеми освіти: наук.-метод. зб. – К., 2002. – Вип. 28. – С. 118–132.
74. Хороб С. І. Особливості міфологічного мислення Станіслава Вінценза (на матеріалі роману-епопеї “На високій полонині”) / С.І. Хороб // Сівач духовності: Збірник спогадів, статей і матеріалів, присвячений професору Володимирові Полєку. – Івано-Франківськ, 2002. – С. 74–85.
75. Хороб С. І. П’єси Володимира Винниченка в контексті західноєвропейської модерної драми: типологія драматичного конфлікту / С.І. Хороб // Українське літературознавство. – Львів, 2002. – Вип. 65. – С. 34–48.
76. Хороб С. І. Трансформація античного світу в драматургії Лесі Українки / С.І. Хороб // Вісник Київського національного університету ім. Т. Шевченка. Література. Фольклор. Проблеми поетики. – К., 2002. – С. 293–301.
77. Хороб С. І. Українська модерна драма кінця XIX – початку XX століття (неоромантизм, символізм, експресіонізм). Монографія. – Івано-Франківськ, 2002. – 414 с.
Рец.: Іванюк Сергій. З очікуванням на краще // Слово / час. – 2004. – № 1. – С. 68–71. Ляшкевич Петро. Генеральна репетиція читання драм // Дзвін. – 2004. – Ч. 10. – С. 146–147.
78. Хороб С. І. Українська драматургія кінця ХІХ – початку XX ст. в системі модерністського художнього мислення: Автореф. дис. … докт. філол. наук / С.І. Хороб. – Львів, 2002. – 45 с.
79. Хороб С. І. Від водевілю до авангарду / С.І. Хороб // Ежен Лабіш. Мізантроп. Арман Салакру. Маргаритка. П’єси. Переклад з французької Ярини Салиги. – К., 2003. – С. 104–109.
80. Хороб С. І. Григор Лужницький / Володимир Блавацький в історії театру “Заграва” / С.І. Хороб // Просценіум. – Львів, 2003. – № 4. – С. 17–21.
81. Хороб С. І. Духовний відсвіт молитвослова / С.І. Хороб // Слово про вченого: Тарас Салига. – Львів, 2003. – С. 150–153.
82. Хороб С. І. Знайомий незнайомець – Ростислав Єндик / С.І. Хороб // Міеdlyz sasiadami. – Кrакów, 2003. – № 2. – С. 16–21.
83. Хороб С. І. Методологічні концепції інонаціонального буття літературно+мистецького твору / С.І. Хороб // Вісник Прикарпатського університету. Філологія. – Івано-Франківськ, 2003. – С. 10–18.
84. Хороб С. І. Українська / західноєвропейська експресіоністська драма: поетика діалогу й реплік / С.І. Хороб // Зарубіжна література в навч. закладах. – К., 2003. – № 3. – С. 42–49.
85. Хороб С. І. Фольклорні та етнографічні елементи в інсценізаціях новел Василя Стефаника / С.І. Хороб // Етнос і культура. – Івано-Франківськ. – Вип. І. – С. 129–137.
86. Хороб С. І. Василь Стефаник і театр (інсценізації новел письменника С. Пушиком) / С.І. Хороб // Слово / доля: Зб. на пошану письменника, професора Степана Пушика. – Івано-Франківськ, 2004. – С. 230–235.
87. Хороб С. І. Витоки великої любові (фольклорні засади художнього мислення у прозі С. Пушика) / С.І. Хороб // Слово і доля: Зб. на пошану письменника, професора Степана Пушика. – Івано-Франківськ. – С. 108–113.
88. Хороб С. І. Неоромантична концепція “волі” в драматургії Лесі Українки / С.І. Хороб // Вісник Львівського університету. Серія філологічна. – 2004. – Вип. 35. – С. 257–266.
89. Хороб С. І. Особливості художнього мислення в історично–релігійній драмі Г. ІІужницького / С.І. Хороб // Україна: культурна спадщина, національна свідомість, державність: Ювілейний збірник на пошану член-кор. НАН України, професора М.М. Ільницького. – Львів, 2004. – Вип. 12. – С. 523–536.
90. Хороб С. І. Поетика експресіонізму в українській модерністській драмі XX ст. / С.І. Хороб // Ucrainica I. Součaná ukrajinistyka: Problémy jazyka, literatury a kultury. K 65 narozeniná prof. Josefa Anderša. – Оlоmоuc, 2004. – S. 201–208.
91. Хороб С. І. Поетика української релігійної драми / С.І. Хороб // Записки Наукового Товариства імені Т. Шевченка: Праці філологічної секції. – Львів, 2004. – Т. ССХLVI. – С. 57–86.
92. Хороб С. І. Вклад польських письменників у розвиток української прози про Гуцульщину: специфіка міфопоетики (на матеріалі роману Станіслава Вінценза “На високій полонині”) / С.І. Хороб // Warchawskie Zeszyty Ukrainoznawcze ХІII–ХІV. – Warchawa, 2001. – S. 216–229.
93. Хороб С. І. Генеза, творче побутування та історичне значення українського неоромантизму / С.І. Хороб // Українська література в загальноєвропейському контекст: Матер. Міжнар. наук. конф. 10–12 жовтня 2005. – Ужгород, 2005. – С. 312–321.
94. Хороб С. І. Драматургія Олександра Олеся / Моріса Метерлінка: типологія символістської ідейно-естетичної свідомості / С.І. Хороб // Вісник Львівського університету. – Вип. 36. – 2005. – С. 124–137.
95. Хороб С. І. Історична драма Мирослави Ласовської-Крук “Володимир Великий”: взаємозв’язок дії й композиції / С.І. Хороб // Південний архів: Філологічні науки. – Херсон, 2005. – С. 66–71.
96. Хороб С. І. Методологічні концепції інонаціонального буття літературно-мистецького твору / С.І. Хороб // Українство: національно-духовні виміри: Зб. наук, праць Івано-Франківського осередку НТШ. – Івано-Франківськ: Плай, 2005. – Вип. 1. – С. 295– 310.
97. Хороб С. І. Міфологічність українських / польських драматургів: коитактно-генетичні і типологічні аспекти / С.І. Хороб // Krakowskie Zeszyty Ukrainoznawcze ХІX–ХX. – Krákow. – 2001. – S. 228–240.
98. Хороб С. І. Модифікація структури і принципів естетичної функції ремарки в українській модерній драмі початку XX ст. / С.І. Хороб // Актуальні проблеми сучасного українського літературознавства: Зб. статей і досліджень. – Львів, 2005. – С. 37–46.
99. Хороб С. І. Науковий універсум Володимира Державина / С.І. Хороб // Володимир Державин. Література і літературознавство. – Івано-Франківськ, 2005. – С. 3–14.
100. Хороб С. І. Невідома драма Василя Пачовського / С.І. Хороб // Василь Пачовський. Кров землі. Драма на 3 дії. – Івано-Франківськ–Львів, 2005. – С. 3–9.
101. Хороб С. І. Проза, що стала драмою / С.І. Хороб // Лепкий Б. Під тихий вечір. Драма на 3 дії. – Івано-Франківськ, 2005. – С. 3–8.
102. Іванчук Степан (Хороб С. І.) “Просвіта” і розвиток українського аматорського театру в Галичині / С.І. Хороб // Українство: національно-духовні виміри: Зб. наук, праць Ів.-Франківського осередку НТШ. – Івано-Франківськ, 2005. – Вип. 1. – С. 99–108.
103. Хороб С І. Просторово-часова організація структури драматичного твору / С.І. Хороб // Вісник Прикарпатського ун-ту: Філологія. – Івано-Франківськ, 2005. – Вип. 9–10. – С. 3–8.
104. Бистрець Петро (Хороб С. І.) “Русалка Дністровая” й історико- культурницькі змаганя галицьких українців у першій половині XIX ст. / С.І. Хороб // Українство: національно-духовні виміри: Зб. наук, праць Ів.-Франківського осередку НТШ – Івано-Франківськ, 2005. – Вип. 1. – С. 188–199.
105. Хороб С. І. “Руська Трійця” в контексті національно-визвольних змагань І пол. XIX ст. / С.І. Хороб // Українство: національно-духовні виміри: Зб. наук, праць Ів.-Франківського осередку НТШ. – Івано-Франківськ, 2005. – Вип. 1. – С. 188–199.
106. Хороб С. І. Субкультура бойків: традиції / тенденції / С.І. Хороб // Бойківщина. – Дрогобич, 2005. – Вип. 2. – С. 128–135.
107. Хороб С. І. Українська література: збірник тестів для абітурієнтів, які поступають на спеціальність “Українська мова та література”, “Початкове навчання” / Є.М. Баран, С.І. Хороб, М.Б. Хороб, В.Я. Чобанюк та ін. – Івано-Франківськ: ВДВ ЦІТ Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника, 2005. – 174 с.
108. Бистрець Петро (Хороб С. І.) Драма і міфопоетика (огляд праць київських театрознавців) / С.І. Хороб // Етнос і культура. – Івано-Франківськ, 2005–2006. – Вип. 2–3. – С. 120–129.
109. Хороб С. І. Драма і міфопоетика: сучасні концепції дослідження / С.І. Хороб // Просценіум. – Львів, 2006. – № 1. – С. 59–61.
110. Хороб С. І. Іван Франко – теоретик драми / С.І. Хороб // Перевал. – 2006. – № 2–3. – С. 56–72.
111. Хороб С. І. Леонідові Рудницькому – 70! / С.І. Хороб // Українознавчі студії. – 2005/2006. – № 6–7. – Івано-Франківськ, 2006. – С. 425–426.
112. Хороб С. І. Літературно-художній процес на Прикарпатті: етнонаціональний модус / С.І. Хороб // Етнос. Соціум. Культура: регіональний аспект / Відп. ред. В.І. Кононенко. – Івано-Франківськ, 2006. –С.І 84–230.
113. Хороб С. І. Моделі оніричного простору в системі художнього мислення Франка–драматурга / С.І. Хороб // Іван Франко: дух, наука, думка, воля: Збірник матеріалів. Міжнародного наукового конгресу, присвяченого 150-річчю від дня народження І.Я.Франка (Львів, 27 вересня – 1 жовтня 2006 р.). – Львів: Світ, 2006. – С. 396–401.
114. Хороб С. І. На літературних теренах. Дослідження, статті, рецензії. – Івано-Франківськ, 2006. – 416 с.
Рец.: Ivaпепkо Іnnа. Оn Lіtеrаry Теrrаіns // The Ukrainian Quarterli. New-York. – 2008. – № 3–4. – Р. 302–304.; Баран Євген. Самодостатність літературознавчої ходи Степана Хороба // Кур’єр Кривбасу. – 2007. – № 9–10. – С. 379–382.; Качак Тетяна. Науково-художній світ Степана Хороба // Перевал. – 2008. – № 4. – С. 203–206; Іваненко Інна. На літературних перехрестях // Етнос і культура. – № 4–5. – С. 176–179.
115. Хороб С. І. Оновлення сценічних форм / модифікація драматичного конфлікту в п’єсі “Украдене щастя” Івана Франка / С.І. Хороб // “… З його духа печаттю”: Зб. наукових праць, присвячений 150–річчю від дня народження Івана Франка. – Івано-Франківськ, 2006. – С. 39–50.
116. Хороб С. І. Проза Марка Черемшини: текст, контекст, метатекст / С.І. Хороб // “Покутська трійця” в загальноукраїнському літературно- художньому процесі кінця ХІХ – поч. ХХ ст. – Івано-Франківськ, 2006. – С. 147–159.
117. Іванчук С. (Хороб С.) Символізм як вияв етнічної самоцінності бойків / С.І. Хороб // Етнос / культура. – Івано-Франківськ, 2005–2006. – Вип. 2–3. – С. 76–89.
118. Хороб С. І. Українська література: Зб. тестів для абітурієнтів, які поступають на спеціальність “Українська мова та література”, “Початкове навчання” / С.М. Баран, С.І. Хороб, В.Я. Чобанюк та ін. – Івано-Франківськ: ВДВ ЦІТ Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника, 2006. – 170 с.
119. Хороб С. Українська релігійно-християнська драма кінця ХІХ –початку XX ст. / С.І. Хороб // Історія української літератури. Кінець XIX – початок XX ст.: у 2 кн. / (за ред, проф. О.Д. Гнідан). – К., 2006. – Кн. 2. – С. 465–492.
120. Хороб С. І. Українська сакральна драма: трансформація містерійних форм і сюжетів / С.І. Хороб // Етнос і культура. – Івано-Франківськ, 2005–2006. – Вип. 2–3. – С. 101–116.
121. Хороб С. І. Франкова концепція структури драматичного твору / С.І. Хороб // Записки Наукового Товариства імені Т. Шевченка. Праці філологічної секції. – Львів, 2006. – Т. CVL. – С. 159–177.
122. Хороб С. І. Взаємозв’язок дії і композиції у драматичному творі (на матеріалі історичної драми Мирослави Ласовської–Крук “Володимир Великий”) /. С.І. Хороб // Вісник Прикарпатського університету: Філологія (літературознавство). – Івано-Франківськ, 2007. – Вип. ХІІІ–ХІV. – С. 30–34.
123. Хороб С. І. Драматургія Олександра Олеся / Моріса Метерлінка: типологія символістської ідейно-естетичної свідомості / С.І. Хороб // Теорія літератури. Компаративістика. Україністика: Зб. наукових праць з нагоди 70-річчя професора Романа Гром’яка. – Тернопіль, 2007. – С. 287–294.
124. Хороб С.І. Українськастрілецька” драматургія: генеза, художні особливості / С.І. Хороб // Ukraina: teksty I konteksty (Книга на пошану професора Стефана Козака з нагоди його сімдесятирічного ювілею). – Warchawа, 2007. – S. 421–432.
125. Хороб С. І. Оновлення сценічних форм і модифікація драматичного конфлікту в п’єсі “Украдене щастя” Івана Франка / С.І. Хороб // Записки Наукового Товариства імені Тараса Шевченка. Праці театрознавчої секції. – Т. СССL. – Львів, 2007. – С. 183–198.
126. Хороб С. І. Сестра чи прислуга? (Деякі теоретичні та історико- літературні проблеми сучасної критики) / С.І. Хороб // Перевал. – Івано-Франківськ, 2007. – № 3. – С. 142–151.
127. Хороб С. І. Творчі будні Івано-Франківських “ентешівців” / С.І. Хороб // Вісник Наукового Товариства імені Т. Шевченка. – Львів, 2007. – Вип. 3. – С. 19.
128. Хороб С. І. Українська сакральна драма: трансформація містерійних форм / С.І. Хороб // Сакрум / Біблія в українській літературі: Зб. наукових праць. – ЬіиЬІіп, 2007. – С. 99–1 ІЗ.
129. Хороб С. І. Український і польський драматургічно-сценічний модернізм зламу XIX – XX століть в інтерпретації Івана Франка: контактно-генетичний та історико-типологічний аспекти / С.І. Хороб // Warchawskie Zeszyty Ukrainoznawcze 23–24. – Warchawa, 2007. – S. 421–432.
130. Хороб СЛ. Володимир Державин : невідомі сторінки з історії української літератури / С.І. Хороб // Вісник Прикарпатського національного університету. Серія філологія. Літературознвство. – 2008. – Вип. ХVІ–ХVII. – С. 241–242.
131. Хороб С. І. Джерела і самоусвідомлення українського експресіонізму / С.І. Хороб // На перехрестях культур: Зб. наук, праць на пошану Леоніда Рудницького з нагоди його 70-річчя. – Львів–Філадельфія, 2008. – С. 344–376.
132. Хороб С. І. Жанрова палітра давньої української драми / С.І. Хороб // Вісник Прикарпатського національного університету. Серія філологія (Літературознавство). – 2008. – Вигі. ХVІ–ХVII. – С. 302–305.
133. Хороб С. І. Література періоду ЗУНРу / С.І. Хороб //ЗУНР, 1918–1923. Ілюстрована історія. – Львів–Івано-Франківськ, 2008.
134. Хороб С. І. Літературознавчий концептуалізм Володимира Державина: еміграційна модель творчості / С.І. Хороб // Warchawskie Zeszyty Ukrainoznawcze 25–26. – Warchawa, 2007. – S. 242–251.
135. Хороб С. І. Михайло Роздольський – невідомий теоретик драми / С.І. Хороб // Нариси з поетики: теоретико-методологічні та історико-літературні виміри. – Івано-Франківськ, 2008. – С. 3–8.
136. Хороб С. І. Міфопоетика прози С. Вінценза (на матеріалі роману “На високій полонині”) / С.І. Хороб // Вінцензіана : статті, листи, фрагменти творів. – Коломия, 2008. – С 104–114.
137. Хороб С. І. Моделі оніричного простору в системі художнього мислення Франка-драматурга / С.І. Хороб // Ukrainіса II. Současna uxrainistyka: Problémy jzyka, literatury, kultury. – Оlоmouc, 2008. – S. 465–471.
138. Хороб С. І. Модус українського драматичного експресіонізму / символізму: компаративістський “зріз” / С.І. Хороб // Світ дослідницьких студій: Науковий збірник на пошану проф. М. Зимомрі. – Дрогобич, 2008. – С. 278–285.
139. Хороб С. І. Національне та інонаціональне буття літературно- художнього твору: перекладацька концепція Володимира Державина / С.І. Хороб // Етнос і культура. – № 4–5. – Івано-Франківськ, 2008. – С. 150–156.
140. Хороб С. І. Стильові засади літературно-художньої творчості в інтерпретаціях Володимира Державина / С.І. Хороб // Нариси з поетики: теоретико-методологічні та історико-літературні виміри. – Івано-Франківськ, 2008. – С. 137–140.
141. Хороб С. І. Театральні візії і медитації Христини Фіцалович / С.І. Хороб // Христина Фіцалович. “У ролях моя біографія…”. – Івано-Франківськ, 2008 – С. 98–106.
142. Хороб С. І. Теоретичні концепції драми Михайла Роздольського / С.І. Хороб // Вісник Прикарпатського національного університету. Серія філологія (Літературознавство). – 2008. – Вип. ХVІ–ХVІІ – С. 3–6.
143. Хороб С. І. “Украдене щастя” Івана Франка: модифікація конфлікту в сценічній інтерпретації драми / С.І. Хороб // “Для добра міліонів хай вічно живе”: Зб. наукових праць на пошану 150-річчя від дня народження Івана Франка / (відповід. редактор, упоряд. Р. Голод). – Івано-Франківськ, 2008. – С. 120–132.
144. Хороб С. І. Українська драматургія 20–30 років у Західній Україні та діаспорі. Монографія. – Івано-Франківськ, 2008. – 192 с.
145. Хороб С. І. Українська сакральна драма: виміри структури модерністського тексту / С.І. Хороб // Біблія і культура. – Вип. 10. – Чернівці, 2008. – С. 78–89.
146. Хороб С. І. Драматургія Михайла Могилянського: конфлікти і характери / С.І. Хороб // Слово: записки Івано-Франківського осередку НТШ. – Івано-Франківськ, 2009. – Вип. 1. – С. 197–205.
147. Хороб С. І. Символ “жертвопринесення” у драматургії Юліуша Словацького / Лесі Українки: фольклорно-міфологічні виміри / С.І. Хороб // Зарубіжна література в школах України. – К., 2009. – № 5. – С. 2–7.
148. Хороб С. І. “І в житті, і в серці…” (передмова) / С.І. Хороб // Степан Чарнецький. Нариси українського театру в Галичині, – Івано-Франківськ, 2009. – С. 12–16.
149. Хороб С. І. Український драматургічно-театральний символізм у контексті вибору між Сходом і Заходом / С.І. Хороб // Warchawskie Zeszyty Ukrainoznawcze 27–28. – Warchawa, 2009. – S. 186–195.
150. Хороб С. І. Літературно-мистецькі знаки життя (Літературознавчі й театрознавчі статті, дослідження і публіцистика). – Івано- Франківськ: Нова Зоря, 2009. – 309 с.
151. Хороб С. І. Форми діалогу і стратегія драматичної дії в українській модерній драмі (на матеріалі п’єс В. Винниченка та М. Куліша) // Зб. на пошану проф. О. Г. Астаф’єва. – К.: Вид-цтво КНУ ім.. Шевченка, 2011. – С. 78-85 (0,5 д.а.)
152. Хороб С. І. Драматургія Вільяма Батлера Єйтса початку ХХ століття й українська модерна драма: від символізму до ритуалу// Зарубіжна література в школі. К., 2011. – №6. – с. 59072 (1 д. а.)
153. Хороб С.І. Творчість Івана Вагилевича в контексті «Руської трійці і «Логосу»: типологія художнього мислення// Зб. наук.-теорет. статей «Іван Вагилевич: життя і творчість» . – Рожнятів, 2011. – С. 88-96 (0,9 д. а.)
154. Хороб С. І. Лірико-інтимна драматургія Олександра Олеся в сценічній інтерпретації «Молодого театру» Леся Курбаса //ЗНТШ. Праці секції театрознавчої комісії. – Львів, 2011. – С. 63 – 78 (1 д. а.)
155. Хороб С. І. Трансформація містерійних форм в українській сакральній драматургії: ґенеза і традиції // Вісник Дніпропетровського університету імені Альфреда Нобеля. – № 2(2). – 2-11. – С. 90-104 (1 д. а.)
156. Хороб С. І. Українська драматургія кінця ХІХ-початку ХХ століття:тенденції, еволюція//просценіум. – №26. – 2011. – С. 27-39 (1 д. а.)
157. Хороб С. І. Поетика конфлікту у новелістиці Василя Стефаника //Краківські українознавчі зошити. – Краків, 2011. – Вип.37. – С. 29-36 (1 д.а.)
158. Хороб С. І. Основи драми. Методичні рекомендації до практичних занять, опорні таблиці/ Н. М. Вівчарик, С. І. Хороб. – Івано-Франківськ : Територія друку, 2012. – 44с.
159. Хороб С. І. Поетика конфлікту у прозі Василя Стефаника: драматизація новели чи епізація драми? // Вісник Прикарпатського університету: Філологія. – Вип. 34-35. – Івано-Франківськ, 2012. – С. 174-184.
160. Хороб С. І. «Ми ще мало інтегровані у світові театральні процеси…» : Інтерв’ю з журналістом Богданом Фіголем // Перевал. – №1, 2012. – С. 119-127.
161. Хороб С. І. Драматургія Вільяма Батлера Єйтса початку ХХ століття й українська модерна драма: від символу до ритуалу// Зарубіжна література. – К., 2012, №2. – С. 47-59.
162. Хороб С. І. лірико-інтимна драматургія Олександра Олеся в сценічній інтерпретації «Молодого театру» Леся Курбаса: типологія літературного і мистецького символізму//Записки НТШ. – Серія театрознавство. – Львів, 2012. – С. 196-218.
163. Хороб С. І. Поетика діалогу і стратегія драматичної дії у п’єсах Володимира Винниченка та Миколи Куліша//Література. Соціум. Епоха: Студії з україністики. – Вип. Х. Збірник на пошану проф.. Астаф’єва О. – К., 2012. – С. 116-126.
164. Хороб С. І. Поетика ремарки в українській модерністській драмі поч.. ХХ ст.. // Варшавські українознавчі студії. – Вип. 1. – Варшава, 2012. – С. 95-109.
165. Хороб С. І. Трансформація містерійних форм в українській сакральній драматургії:ґенеза, традиції//Вісник Дніпропетровського університету імені Альфреда Нобеля. Серія: філологічні науки. – №2, 2012. – С. 90-103.
166. Вісник Прикарпатського університету ім. В. Стефаника. – Серія: Філологія / гол. ред. проф. Хороб С. І. – Івано-Франківськ : Видавництво ЦІТ Прикарпатського національного університету ім.. В. Стефаника, 2013-2014. –Випуск 40-41.
167. Хороб С. І. Іван Брик // Енциклопедія. – 2. – Київ-Львів-Тернопіль, 2014. – С. 378-387.
168. Хороб С. І. Тарас Шевченко: погляд з третього тисячоліття // Прикарпатський вісник НТШ. Слово. – 2 (22). – 2013-2014. С.11-16.
169. Хороб С. І. Літературознавчі концепції Юрія Бойка-Блохина в дослідженнях Тараса Шевченка //Прикарпатський вісник НТШ. Слово. – 2 (22). – 2013-2014. С.350-362.
170. Хороб С. І. Поліфункціональність хронотопу в драматургії Івана Франка: онірична інваріантність // Життя зі словом6 ювілейний збірник на пошану професора Миколи Ткачука. – Тернопіль-Дрогобич, 2014. – С. 486-491.
171. Хороб С. І. Михайло Роздольський – невідомий теоретик драми // Література як людинознавство. – Кривий Ріг, 2014. – С. 325-334.
172. Хороб С. І. Шевченкознавчі концепції українського вченого з діаспори Юрія Бойка-Блохина // ЗНТШ. Філологічна секція – ХХХІІ- Львів, 2014. – С. 352-361.
173. Хороб С. І. Ідея чистої форми і «пророча» п’єса Станіслава Ігнація Віткевича // Вісник Прикарпатського університету.Філологія. –Випуск 40-41. -2013-2014. – С. 169-174.
174. Хороб С. І. Поетика ремарки в українській модерністській драмі поч.. ХХ ст.. // Студії Варшавської україніки. – 1.- Варшава: варшавський університет: кафедра україністики, 2014. -. С. 303-312.
175. Хороб С. І. Белетристика в науковому товаристві ім.. Т. Шевченка //Енциклопедія. – Т.1.- Київ-Львів-Тернопіль, 2013. – С. 507-511.
176. Хороб С. І. Юрій Бойко-Блохин – дослідник творчості Тараса Шевченка//Етнос і культура. – 1.10. – 2014. – С. 257-269.
177. Хороб С. І. Володимир Державин// Шевченківська енциклопедія: У 6 т. – Т.2. – К., 2014. – С. 89.
178. Хороб С .І. Театральність поетичної драматургії О. Олеся // Султанівські читання. – Вип ІІІ. – Івано-Франківськ, 2014. – С. 214-225.
179. Хороб С. І.Типологія символізму в драматургічних творах івана Кочерги і зарубіжних драматургів//Науковий вісник Ужгородського університету. Серія філологія. Соціальні комунікації. 1(29). – 2014.- С. 205-210.
180. Хороб С. І. Тарас Шевченко: сущий як правда (Поезія Кобзаря і мотиви революційного майдану гідності) – 9.03. 2014.
181. Хороб С. І. Тарас Шевченко в проекції ХХІ століття – 24.04.2014.
182. Хороб С. І. Марко Черемшина в контексті «Покутської трійці» – 4.06.2014.
183. Хороб С. І. Уроки новелістичної класики: праці І. Денисюка в оцінці білоруського літературознавства. До 90-річчя з дня народження І. О. Денисюка// – 12.12.2014.
184. Хороб С. І. Тарас Шевченко: погляд з третього тисячоліття/ за ред.. С. Хороба. – Івано-Франківськ 6 НАІР, 2015.
185. Хороб С. І. Поетичний світ Тараса Шевченка /англ..мовою/ Журнал Прикарпатського національного університету. Вип.1. – 2015. – С. 9-20.
186. Хороб С. І. Володимир Державин. У задзеркаллі художнього слова: Вибрані праці. – Івано-Франківськ : Місто-НВ. – 2015.
187. Хороб С. І. «Збережені миті» – Івано-Франківськ : Місто- НВ, 2015.
188. Хороб С. І. Експресіоністські моделі ранньої драматургії Якова Мамонтова // Прикарпатський вісник НТШ, 2015. – С. 73-93.
189. Хороб С. І. Леонід Білецький – історик української літератури // Філологія: Вісник Прикарпатського університету. – Вип. 42-43. – 2015. С. 64-74.
190. Хороб С. І. Структурна організація драматичного твору: хронотопний вимір // У пошуках істини. Зб. на пошану професора Володимира Антофійчука. Чернівці-Дрогобич:повість, 2015. С. 203-208.
191. Хороб С. І. Перекладацька концепція і стратегія Володимира Державина // Світильник слова: Науковий зб. на пошану академіка Володимира Качкана. – Івано-Франківськ, 2015.
192. Хороб С. І. Володимир Державин: штрихи до портрета // Володимир Державин. У задзеркаллі художнього слова.- 2015: С.3-4.
193. Хороб С. І. Переклад з білоруської та російської уривків з прози Світлани Алексієвич «У війни не жіноче обличчя» // Перевал. – 2015, 3-4. – С. 196-220.
194. Хороб С. І. Драматичні категорії в новелістиці Василя Стефаника. studia Ucrainica Varsoviensia
195. Хороб С. І. Поетична творчість Євгена Плужника в літературознавчій рецепції Володимира Державина // Етнос і культура. – №12-13. – 2015-2016. – С. 36-45.
196. Хороб С. І. Театральна Мельпомена Прикарпаття// Театр на Івано-Франківщині: історія, постаті, явища. – Івано-Франківська обласна бібліотека, 2016. – С.3-4.
197. Хороб С. І. «Драма – моя стародавня страсть…» / Драматургія і театр Івана Франка /. – Івано-Франківськ: Місто НВ, 2016. – 287 с.
198. Хороб С. І. «Світло її духовного генія: фольклорні та міфопоетичні основи драматургії Лесі Українки і Юліуша Словацького// перевал. №3-4. – Івано-Франківськ, 2016. – С. 172-186.
199. Хороб С. І. Рання драматургія Івана Франка: ґенеза, особливості розвитку» // Прикарпатський вісник НТШ: Слово. – 2016. 2(30). С. 381-387.
200. Хороб С. І. «Василь Симчич як актор, режисер, педагог» // Прикарпатський вісни к НТШ: Слово. – 2016. 2(30). С. 381-387.
201. Хороб С. І. Українська символістська драматургія: театральність і поетичність к НТШ: Слово. – 2016. 2(30). С. 381-387.Студії з україністики. – Вип. ХVІ.- К., 2016. – С. 516-529.
202. Хороб С. І. «Авторська стратегія художньої цілісності драми в творчості Івана Франка» к НТШ: Слово. – 2016. 2(30). С. 381-387. ЗНТШ. – 2016. – С. 397-421.
203. Хороб С. І. Творчість Володимира Державина періоду МУРу// Діалог мов-діалог культур. Україна і світ. Матеріали VІ Міжнародної наукової інтернет-конференції. – Мюнхен, 2016. – С. 658-666.
204. Хороб С. І. Драматургія Лесі Українки та Юліуша Словацького: історико-генетичний і типологічний аспекти//Первісність життєвих змагань: Наук. зб. на пошану проф.. М. І. Зимомрі у 2-х ч. – Ч. 2. – Київ-Ужгород-Дрогобич, 2016, С.274-288.
205. Хороб С. І. Поетика конфлікту у прозі Василя Стефаника: драматизація новели чи епізація драми? // Прикарпатський вісник НТШ: Слово. – 2016. – 2(40). – С. 320-331.
206. Прикарпатський вісник НТШ. Слово. – 2017. – №3(39). – 523 с.
207. Прикарпатський вісник НТШ. Слово. – 2017. – №2(34). – 589 с.
208. Хороб С. І. Творчість Володимира Державина періоду МУРу // Володимир Державин. Літературознавство. Критика. Публіцистика. – Івано-Франківськ., 2017. – С. 3-20.
209. Хороб С. І. Поетика конфлікту у прозі Василя Стефаника: драматизація новели чи епізація драми? // Василь Стефаник: наближення. – Івано-Франківськ-Варшава, 2017. – С. 283-306.
210. Хороб С. І. Українська поетична драма кінця ХІХ – початку ХХ століття: ліричність і театральність // Залишився у пам’яті: Зб., присвячений пам’яті Р. Я. Пилипчука. – К., 2017. – С. 132-148.
211. Хороб С. І. Світлана Алексієвич – Нобелівський лауреат із Івано-Франківська. Збірник матеріалів, присвячений життю і творчості сучасної білоруської письменниці (упорядкув.). – Івано-Франківськ, 2017. – 126 с.
212. Хороб С. І. «Украдене щастя» Івана Франка в контексті модерних шукань у драматургії // «І все життя – подвижництво у рідному слові». Статті, дослідження, спогади про професора любов Кіліченко. – Івано-Франківськ, 2017. – С. 127-138.
213. Хороб С. І. Палітра обрію (творчість Михайла Фіголя) // Науковий збірник «Мистецтво Прикарпаття в соціокультурному просторі України (на пошанування 90-ї річниці від дня народження Михайла Фіголя). – Івано-Франківськ, 2017. – С. 298-303.
214. Хороб С. І. Український і польський драматургічно-сценічний модернізм зламу ХІХ – ХХ століть в інтерпретації Івана Франка // Київські полоністичні студії. Т. ХХІХ. – Київ, 2017. – С.503-527.
215. Хороб С. І. Поетика драматургії Григора Лужницького //Григор Лужницький. Чорний сніг. Замок янгола смерти. 12 листів отця Андрея Шептицького до матері. – Івано-Франківськ, 2017. – С. 346-353.
216. Хороб С. І. «Русалка Дністрова» й історико-культурницькі змагання галицького українства у першій половині ХІХ століття // Матеріяли Всеукраїнської науково-практичної конференції «Русалка Дністрова» – перша книга українською мовою в Галичині: загальнонаціональний та європейський контекст. (З нагоди 180-річчя виходу у світ)»(м. Івано-Франківськ, 27 вересня 2017 р.) /Науковий редактор В. Качкан. – Івано-Франківськ, 2017.
217. Хороб С. І. Українське «поетичне кіно»6 екранна трансформація повісті М. Коцюбинського «Тіні забутих предків» / С.І. Хороб // Прикарпатський вісник НТШ. Слово. – 2017. -№3(39). – С. 228-239.
218. Державин В.М. Літературознавство. Критика. Публіцистика. Вибрані статті, дослідження, критичні відгуки та публіцистичні виступи з історії української та зарубіжної літератури, письменства і журналістики української діаспори / Упоряд. Степан Хороб. – Івано-Франківськ: Місто НВ, 2017. – 336 с.
219. Хороб С. І. Переклад прози Світлани Алексієвич // Перевал. 1-2, 2017. – С. 163-179.
220. Василь Стефаник: наближення/ за ред.. Степана Хороба.- Івано-Франківськ-Варшава, 2017. – 512 с.
221. Хороб С. І. Дослідницькі маркери наукового мислення Володимира Державина / С. І. Хороб// Прикарпатський вісник НТШ. Слово. – 2017. – №3 (39). – С. 94-106.
222. Khorob S. Volodymyr Derzavyn and artistic Ukrainian movement // Journal of Vasyl Stefanyk Precaroathian National University. – Volume/ Number 2.,2017. S. 63-69.
223. Horob S. Eshatoloski nacin umjetnickag razmisljanja u novevelistici Vasylja Stefanyka // Prikarpatska Galicija. Zagreb, 2017. S.214-221.
224. Horob S. Umjetnicka paleta proze Vasylja Stefanyka:Kategorija dramatichnaga i tragicnaga // Prikarpatska Galicija. Zagreb, 2017. S.222-229.
225. Хороб С. І. Переклад нобелівської лекції Світлани Алексієвич // Перевал. – №3-4.- 2017. – С. 27-31.
226. Хороб С. І. Франкова концепція драми в світлі європейських теорій. Вісник Ужгородського університету. Вип. 6., 2018, С. 358-364.
227. Хороб С. І. Сторінки історії української драматургії кінця ХІХ – початку ХХ століття. Івано-Франківськ: Місто НВ, 2018, 268 с.
228. Хороб С. І. Слово про «Слово». Прикарпатський вісник НТШ: Слово / Бібліографічний покажчик. Івано-Франківськ, 2018. с. 5-6.
229. Хороб С. І. Видання, що розкриває багатовимірність НТШ. Прикарпатський вісник НТШ: Слово, №3 (47), 2018. С. 288-296.
230. Хороб С. І. Наталія Кобринська: «Верховинна естетика». Наталія Кобринська. Вибрані твори. – Івано-Франківськ, 2018. С. 3-10.
231. Хороб С. І. Мої учителі: погляд з відстані часу. Прикарпатський вісник НТШ: Слово.- №3(47), 2018. С. 462-473.
232. Хороб С. І. До 70-річчя Світлани Алексієвич //Перевал, 2018, №3-4. С. 123-148.
233. Хороб С. І. Майстерність драматурга Володимира Бутромеєва «Крик на хуторі» / Перевал, 2018, №3-4, С. 47-98.
234. Хороб С. І. Творчість Володимира Державина періоду МУРу // Формування національних основоположних підстав сучасного українського народознавства та літературознавства: Зб. наукових статей. Вип. 1, Київ, вид-во ТОВ «Українська літературна газета», 2018, С. 275-289.
235. Хороб С. І. Леонід Білецький – історик літератури. STUDIA polsko-ukrainskie. Warszawa, 2018, 5. S. 129-141.
|