15-16, 20 грудня відбулись захисти магістрантів. Дипломні (магістерські) роботи, що виконувались під керівництвом викладачів кафедри української літератури, були вчасно подані до розгляду на випускову кафедру. Завдяки цьому рецензенти мали змогу проаналізувати дослідження, а потім взяти участь у захисті. До кожної дипломної роботи були подані необхідні супровідні документи (направлення на захист, рецензії, висновок наукового керівника та допуск завідувача кафедри).
Зазначимо, що у переважній більшості наукові керівники були присутніми на засіданнях ДЕК і брали активну участь у процесі захисту дипломних робіт.
Регламент доповіді студента — 7-10 хвилин — зазвичай дотримувався. Члени ДЕК ставили конструктивні і конкретні запитання, що давало змогу студентові глибше висвітлити поставлену наукову проблему. Члени ДЕК брали активну участь в обговоренні результатів захисту. При оцінюванні враховувалися рівень виконання роботи, повнота відповідей на запитання, висновок рецензентів.
Результати захисту засвідчили належний рівень підготовки випускників-літераторів денної та заочної форм навчання. Серед студентів заочної форми навчання виокремимо роботи Скрипник Роксолани Василівни (90 балів), Перегінець Вікторії Сергіївни (90 балів), денної форми навчання – Бренич Софії Олегівни (98 балів), Кудельницької Любові Юріївни (98 балів), Хоменко Анастасії Михайлівни (96 балів), Мельник Надії Михайлівни (91 бал). Найнижчий результат виявлено у студентки заочної форми навчання Король Андріани Андріївни (64 бали).
Для вступу до аспірантури рекомендовано дипломників, які підготували актуальні, новаторські, самостійні дослідження літературознавчого профілю:
- Бренич Софія Олегівна (науковий керівник – д.ф.н., проф. Голод Р.Б.);
- Кудельницька Любов Юріївна (науковий керівник – д.ф.н., проф. Солецький О. М.);
- Хоменко Анастасія Михайлівна(науковий керівник – к.ф.н., доц. Вівчарик Н. М.);
На підставі аналізу змісту дипломних робіт, їх захисту, атестаційна комісія зазначила добротний рівень підготовки фахівців, їх уміння та навички аналізувати художній текст, систематизувати літературознавчі наукові джерела, активно залучати в дослідження методичний компонент (для студентів спеціальності 014 Середня освіта), робити відповідні висновки. Дипломні (магістерські) роботи відзначилися різноманітністю поставлених та розв’язаних у них проблем. Окремі дипломні роботи були тісно пов’язані з комплексними темами, що їх розробляє кафедра.