КАТАЛОГ ВИБІРКОВИХ ДИСЦИПЛІН
ОР Магістр
014 Середня освіта 014.01 Українська мова і література
Найменування навчальних
дисциплін |
Компетентності, якими повинен оволодіти здобувач |
Програмні результати навчання |
Емблематичні механізми і процеси художнього пізнання | Ø Здатність до застосування знань у процесі професійної діяльності у закладах освіти різних рівнів акредитації.. Здатність до проведення досліджень, розроблення проєктів та генерування нових ідей у галузі освіти.
Ø Здатність до пошуку, оволодіння сучасними знаннями та інформаційними технологіями. Ø Здатність до абстрактного мислення, аналізу і синтезу, вироблення власної дослідницької стратегії і її реалізації в професійній діяльності. Ø Здатність реалізовувати зв’язки освітньої теорії та практики викладання української мови і літератури в освітніх закладах різних рівнів акредитації. Ø Уміння застосовувати теоретичні та практичні знання з мовознавчих, літературознавчих, психолого-педагогічних дисциплін, використовувати сучасні методики і технології навчання в закладах освіти. Ø Здатність проводити фахово орієнтовані наукові дослідження, брати участь у різних формах наукової комунікації. Ø Володіння мовознавчими і літературознавчими термінами та поняттями, застосування їх у процесі аналізу й інтерпретації текстів різних стилів. Ø Здатність до усвідомлення національно-світоглядного, художньо-виховного, творчо-розвивального потенціалу мови та словесного мистецтва, уміння враховувати національні, етнічні, регіональні особливості в процесі навчання, формувати національно свідому особистість. Ø Здатність дотримуватись принципів академічної доброчесності. |
Ø Усвідомлювати специфіку предметної області та розуміти особливості професійної діяльності, взаємозв’язки філологічної науки з іншими галузями науки і практики.
Ø Розуміти основні функцій та завдання педагогіки і психології, володіти методами та формами викладання української мови і літератури у закладах освіти різних рівнів акредитації. Здійснювати лінгвістичний та літературознавчий аналіз текстів різних стилів і жанрів, інтерпретувати мовно-літературні процеси. Уміти організовувати та проводити науково-педагогічні дослідження, узагальнювати емпіричні дані, робити умовиводи та формулювати висновки, представляти результати у письмовій та усній формах. Ø Застосовувати сучасні інноваційні технології для успішного й ефективного здійснення професійної діяльності та забезпечення якості наукових досліджень. Ø Володіти критичним мисленням, творчо використовувати різні теорії і досвід (вітчизняний та закордонний) у процесі вирішення професійних і соціальних завдань. |
Природа художнього мислення представників «покутської трійці» | Ø Здатність до застосування знань у процесі професійної діяльності в закладах освіти різних рівнів акредитації.. Здатність до пошуку, оволодіння сучасними знаннями та інформаційними технологіями.
Ø Здатність дотримуватись норм культури спілкування державною українською мовою та іноземною мовою.. Здатність планувати свій час, працювати автономно і самостійно. Ø Здатність реалізовувати зв’язки освітньої теорії та практики викладання української мови і літератури в освітніх закладах різних рівнів акредитації. Ø Уміння застосовувати теоретичні та практичні знання з мовознавчих, літературознавчих, психолого-педагогічних дисциплін, використовувати сучасні методики і технології навчання в закладах освіти. Ø Здатність розуміти тенденції в науці та освіті; готовність до впровадження та обміну передовим досвідом, критичного аналізу власних педагогічних напрацювань. Ø Володіння мовознавчими і літературознавчими термінами та поняттями, застосування їх у процесі аналізу й інтерпретації текстів різних стилів. Ø Здатність до усвідомлення національно-світоглядного, художньо-виховного, творчо-розвивального потенціалу мови та словесного мистецтва, уміння враховувати національні, етнічні, регіональні особливості в процесі навчання, формувати національно свідому особистість. Ø Здатність дотримуватись принципів академічної доброчесності |
Ø Використовувати українську мову як державну в усіх сферах суспільного життя, зокрема в професійному спілкуванні. Усвідомлювати специфіку предметної області та розуміти особливості професійної діяльності, взаємозв’язки філологічної науки з іншими галузями науки і практики.
Ø Здійснювати лінгвістичний та літературознавчий аналіз текстів різних стилів і жанрів, інтерпретувати мовно-літературні процеси. Застосовувати сучасні інноваційні технології для успішного й ефективного здійснення професійної діяльності та забезпечення якості наукових досліджень. Ø Володіти мовленнєвою компетентністю з української та іноземної мов задля ефективної міжкультурної комунікації і підвищення професійного рівня. Ø Володіти критичним мисленням, творчо використовувати різні теорії і досвід (вітчизняний та закордонний) у процесі вирішення професійних і соціальних завдань. Ø Володіти здатністю до самостійного та автономного навчання впродовж життя за індивідуальною траєкторією розвитку. Дотримуватися правил академічної доброчесності. |
Інтермедіальність як прояв міжмистецької поліфонії в художній літературі | Ø Здатність застосовувати знання у процесі професійної діяльності у закладах освіти різних рівнів акредитації. Здатність проведення досліджень, розробки проєктів та генерування нових ідей в галузі освіти.
Ø Здатність до абстрактного мислення, аналізу і синтезу, вироблення власної дослідницької стратегії і реалізації її у професійній діяльності. Ø Здатність до адаптації та дії в новій ситуації, вміння знаходити оптимальні рішення, проявляти креативність та лідерство, працювати в команді. Ø Вміння взаємодіяти в педколективі, налагоджувати міжособистісну комунікацію з учасниками навчально-виховного процесу. Ø Здатність поважати погляди представників інших культур, цінувати різноманіття та мультикультуральність, дотримуватися гендерної рівності, зважати на права людей з особливими потребами. Ø Здатність планувати свій час, працювати автономно і самостійно. Ø Здатність виявляти потенційні зв’язки освітньої теорії, освітньої політики та практик української мови і літератури в освітніх закладах різних рівнів акредитації. Ø Уміння застосовувати теоретичні та практичні знання з мовознавчих, літературозначих, психолого-педагогічних дисциплін, використовувати сучасні методики і технології навчання у закладах освіти. Ø Уміння враховувати індивідуальні особливості здобувачів освіти, організовувати комунікацію, забезпечувати рівноправну, доброзичливу атмосферу, що сприяє навчанню, незалежно від соціально-культурних, економічних, гендерних особливостей учасників освітнього процесу. Ø Здатність розуміти тенденції в науці та освіті; готовність до впровадження та обміну передовим досвідом та критичного аналізу власних педагогічних напрацювань. Ø Здатність керувати освітніми та гуманітарними проєктами в закладах освіти різних рівнів акредитації, в мистецько-культурних центрах, спілках, фундаціях гуманітарного спрямування, в апараті органів державної влади і місцевого самоврядування. Ø Здатність проводити фахово орієнтовані наукові дослідження, брати участь у різних формах наукової комунікації. Ø Здатність до усвідомлення національно-світоглядного, художньо-виховного, творчо-розвивального потенціалу мови та словесного мистецтва, уміння враховувати національні, етнічні, регіональні особливості в процесі навчання, формувати національно-свідому особистість. Ø Здатність дотримуватись принципів академічної доброчесності. |
Ø Використовувати українську мову як державну в усіх сферах суспільного життя, зокрема у професійному спілкуванні. Усвідомлювати специфіку предметної області та розуміти особливості професійної діяльності, взаємозв’язки філологічної науки з іншими галузями науки і практики.
Ø Володіти методами та формами викладання української мови та літератури у вищій школі; розуміти основні функцій та завдання педагогіки і психології вищої школи. Ø Здійснювати лінгвістичний та літературознавчий аналіз текстів різних стилів і жанрів, інтерпретувати мовно-літературні процеси. Уміти організовувати та проводити науково-педагогічні дослідження, представляти їх результати у письмовій та усній формах, представляти результати досліджень у публікаціях, кваліфікаційних роботах, узагальнювати емпіричні дані, робити умовиводи та формулювати висновки. Ø Застосовувати сучасні та інноваційні технології для успішного й ефективного здійснення професійної діяльності та забезпечення якості наукового дослідження. Ø Розробляти програми, проєкти, плани навчальної, виховної, освітньої діяльності, впроваджувати їх. Ø Вирішувати морально-етичні проблеми у професійній діяльності, формувати комунікаційну стратегію з колегами, соціальними партнерами, студентами, учнями та їхніми батьками. Ø Володіти критичним мисленням, творчо використовувати різні теорії і досвід (вітчизняний і закордонний) у процесі вирішення соціальних і професійних завдань. Ø Здатність до самостійного та автономного навчання упродовж життя на основі власної траєкторії розвитку Ø Дотримуватися правил академічної доброчесності. |
Методологічні концепції Івана Франка | Ø Здатність застосовувати знання у процесі професійної діяльності у закладах освіти різних рівнів акредитації.. Здатність проведення досліджень, розробки проєктів та генерування нових ідей в галузі освіти.
Ø Здатність до абстрактного мислення, аналізу і синтезу, вироблення власної дослідницької стратегії і реалізації її у професійній діяльності. Ø Здатність до адаптації та дії в новій ситуації, вміння знаходити оптимальні рішення, проявляти креативність та лідерство, працювати в команді. Ø Вміння взаємодіяти в педколективі, налагоджувати міжособистісну комунікацію з учасниками навчальновиховного процесу. Ø Здатність поважати погляди представників інших культур, цінувати різноманіття та мультикультуральність, дотримуватися гендерної рівності, зважати на права людей з особливими потребами. Ø Здатність планувати свій час, працювати автономно і самостійно Ø Здатність виявляти потенційні зв’язки освітньої теорії, освітньої політики та практик української мови і літератури в освітніх закладах різних рівнів акредитації. Ø Уміння застосовувати теоретичні та практичні знання з мовознавчихлітературозначих, психологопедагогічних дисциплін, використовувати сучасні методики і технології навчання у закладах освіти. Ø Уміння враховувати індивідуальні особливості здобувачів освіти, організовувати комунікацію, забезпечувати рівноправну, доброзичливу атмосферу, що сприяє навчанню, незалежно від соціальнокультурних, економічних, гендерних особливостей учасників освітнього процесу. Ø Здатність розуміти тенденції в науці та освіті; готовність до впровадження та обміну передовим досвідом та критичного аналізу власних педагогічних напрацювань. Ø Здатність керувати освітніми та гуманітарними проєктами в закладах освіти різних рівнів акредитації, в мистецько-культурних центрах, спілках, фундаціях гуманітарного спрямування, в апараті органів державної влади і місцевого самоврядування. Ø Здатність проводити фахово орієнтовані наукові дослідження, брати участь у різних формах наукової комунікації. Ø Здатність до усвідомлення національносвітоглядного, художньовиховного, творчорозвивального потенціалу мови та словесного мистецтва, уміння враховувати національні, етнічні, регіональні особливості в процесі навчання, формувати національно-свідому особистість. Ø Здатність дотримуватись принципів академічної доброчесності. |
Ø Використовувати українську мову як державну в усіх сферах суспільного життя, зокрема у професійному спілкуванні. Усвідомлювати специфіку предметної області та розуміти особливості професійної діяльності, взаємозв’язки філологічної науки з іншими галузями науки і практики.
Ø Володіти методами та формами викладання української мови та літератури у вищій школі; розуміти основні функцій та завдання педагогіки і психології вищої школи. Ø Здійснювати лінгвістичний та літературознавчий аналіз текстів різних стилів і жанрів, інтерпретувати мовнолітературні процеси. Ø Уміти організовувати та проводити науковопедагогічні дослідження, представляти їх результати у письмовій та усній формах, представляти результати досліджень у публікаціях, кваліфікаційних роботах, узагальнювати емпіричні дані, робити умовиводи та формулювати висновки. Ø Застосовувати сучасні та інноваційні технології для успішного й ефективного здійснення професійної діяльності та забезпечення якості наукового дослідження. Ø Розробляти програми, проєкти, плани навчальної, виховної, освітньої діяльності, впроваджувати їх. Ø Вирішувати морально-етичні проблеми у професійній діяльності, формувати комунікаційну стратегію з колегами, соціальними партнерами, студентами, учнями та їхніми батьками. Ø Володіти критичним мисленням, творчо використовувати різні теорії і досвід (вітчизняний і закордонний) у процесі вирішення соціальних і професійних завдань. Ø Здатність до самостійного та автономного навчання упродовж життя на основі власної траєкторії розвитку Ø Дотримуватися правил академічної доброчесності. |
Методика аналізу поетичного тексту | Ø Здатність застосовувати знання у процесі професійної діяльності у закладах освіти різних рівнів акредитації. Здатність проведення досліджень, розробки проєктів та генерування нових ідей в галузі освіти.
Ø Здатність до пошуку, оволодіння сучасними знаннями та інформаційними технологіями. Ø Здатність до абстрактного мислення, аналізу і синтезу, вироблення власної дослідницької стратегії і реалізації її у професійній діяльності. Ø Здатність вільно і грамотно усно та письмово спілкуватися державноюукраїнською мовою та володіти іноземною мовою. Здатність поважати погляди представників інших культур, цінувати різноманіття та мультикультуральність, дотримуватися гендерної рівності, зважати на права людей з особливими потребами. Ø Здатність планувати свій час, працювати автономно і самостійно. Ø Уміння застосовувати теоретичні та практичні знання з мовознавчих, літературозначих, психолого-педагогічних дисциплін, використовувати сучасні методики і технології навчання у закладах освіти. Ø Здатність керувати освітніми та гуманітарними проєктами в закладах освіти різних рівнів акредитації, в мистецько-культурних центрах, спілках, фундаціях гуманітарного спрямування, в апараті органів державної влади і місцевого самоврядування. Ø Здатність проводити фахово орієнтовані наукові дослідження, брати участь у різних формах наукової комунікації. Ø Уміння планувати, організовувати і координувати діяльність багатопрофільного колективу фахівців у галузі освіти. Здатність здійснювати об’єктивний контроль і оцінювання рівня навчальних досягнень студентів та учнів з української мови та літератури; аналізувати особливості сприйняття та засвоєння ними навчальної інформації з метою корекції й оптимізації навчально-виховного процесу. Ø Здатність до усвідомлення національно-світоглядного, художньо-виховного, творчо-розвивального потенціалу мови та словесного мистецтва, уміння враховувати національні, етнічні, регіональні особливості в процесі навчання, формувати національносвідому особистість, здатну на власну національну самоідентифікацію. Ø Здатність дотримуватись принципів академічної доброчесності. |
Ø Використовувати українську мову як державну в усіх сферах суспільного життя, зокрема у професійному спілкуванні. Усвідомлювати специфіку предметної області та розуміти особливості професійної діяльності, взаємозв’язки філологічної науки з іншими галузями науки і практики.
Ø Володіти методами та формами викладання української мови та літератури у навчальних закладах різного рівня акредитації та вищій школі; розуміти основні функцій та завдання педагогіки і психології вищої школи. Ø Здійснювати лінгвістичний та літературознавчий аналіз текстів різних стилів і жанрів, інтерпретувати мовно-літературні процеси. Розробляти програми, проєкти, плани навчальної, виховної, освітньої діяльності, впроваджувати їх. Ø Вирішувати морально-етичні проблеми у професійній діяльності, формувати комунікаційну стратегію з колегами, соціальними партнерами, студентами, учнями та їхніми батьками. Ø Володіти комунікативною мовленнєвою компетентністю з української та іноземної мови задля ефективної міжкультурної комунікації та підвищення професійного рівня. Ø Володіти критичним мисленням, творчо використовувати різні теорії і досвід (вітчизняний і закордонний) у процесі вирішення соціальних і професійних завдань. Ø Уміти організовувати навчальний процес у ЗВО, ЗНЗ, керувати навчальнопізнавальною діяльністю студентів і учнів, берегти фізичне та психо-емоційне здоров’я учасників освітнього процесу. Володіти здатність до самостійного та автономного навчання упродовж життя на основі власної траєкторії розвитку. Дотримуватися правил академічної доброчесності |
Основні тенденції розвитку українського історичного роману | Ø Здатність до застосування знань у процесі професійної діяльності у закладах освіти різних рівнів акредитації. Здатність до пошуку, оволодіння сучасними знаннями та інформаційними технологіями.
Ø Здатність до абстрактного мислення, аналізу і синтезу, вироблення власної дослідницької стратегії і її реалізації в професійній діяльності. Ø Здатність планувати свій час, працювати автономно і самостійно. Ø Здатність розуміти тенденції в науці та освіті; готовність до впровадження та обміну передовим досвідом, критичного аналізу власних педагогічних напрацювань. Ø Здатність проводити фахово орієнтовані наукові дослідження, брати участь у різних формах наукової комунікації. Ø Володіння мовознавчими і літературознавчими термінами та поняттями, застосування їх у процесі аналізу й інтерпретації текстів різних стилів. Ø Здатність до усвідомлення національно-світоглядного, художньо-виховного, творчорозвивального потенціалу мови та словесного мистецтва, уміння враховувати національні, етнічні, регіональні особливості в процесі навчання, формувати національно свідому особистість. Ø Здатність дотримуватись принципів академічної доброчесності. |
Ø Використовувати українську мову як державну в усіх сферах суспільного життя, зокрема в професійному спілкуванні.
Ø Усвідомлювати специфіку предметної області та розуміти особливості професійної діяльності, взаємозв’язки філологічної науки з іншими галузями науки і практики. Ø Уміти організовувати та проводити науково-педагогічні дослідження, узагальнювати емпіричні дані, робити умовиводи та формулювати висновки, представляти результати у письмовій та усній формах. Ø Володіти критичним мисленням, творчо використовувати різні теорії і досвід (вітчизняний та закордонний) у процесі вирішення професійних і соціальних завдань. Ø Володіти здатністю до самостійного та автономного навчання впродовж життя за індивідуальною траєкторією розвитку Дотримуватися правил академічної доброчесності |
«Станіславський феномен» у сучасному літературному процесі | Ø Здатність до застосування знань у процесі професійної діяльності у закладах освіти різних рівнів акредитації.
Ø Здатність до пошуку, оволодіння сучасними знаннями та інформаційними технологіями. Ø Здатність до абстрактного мислення, аналізу і синтезу, вироблення власної дослідницької стратегії і її реалізації в професійній діяльності. Ø Здатність до адаптації та дій у новій ситуації, вміння знаходити оптимальні рішення, проявляти креативність та лідерство, працювати в команді. Ø Здатність поважати погляди представників інших культур, цінувати різноманіття та мультикультуральність, дотримуватися гендерної рівності, зважати на права людей з особливими потребами. Ø Здатність планувати свій час, працювати автономно і самостійно. Ø Уміння враховувати індивідуальні особливості здобувачів освіти, організовувати комунікацію, забезпечувати рівноправну, доброзичливу атмосферу, що сприяє навчанню, незалежно від соціально-культурних, економічних, гендерних особливостей учасників освітнього процесу. Ø Здатність розуміти тенденції в науці та освіті; готовність до впровадження та обміну передовим досвідом, критичного аналізу власних педагогічних напрацювань. Ø Здатність до усвідомлення національносвітоглядного, художньовиховного, творчорозвивального потенціалу мови та словесного мистецтва, уміння враховувати національні, етнічні, регіональні особливості в процесі навчання, формувати національно свідому особистість.
|
Ø використовувати українську мову як державну в усіх сферах суспільного життя, зокрема в професійному спілкуванні;
Ø володіти методами та формами викладання української мови та літератури у вищій школі; розуміти основні функцій та завдання педагогіки і психології вищої школи; Ø застосовувати сучасні інноваційні технології для успішного й ефективного здійснення професійної діяльності та забезпечення якості наукових досліджень; Ø забезпечувати рівноправність (расову, гендерну, релігійну, політичну тощо), враховувати індивідуальні особливості учасників освітнього процесу; Ø володіти здатністю до самостійного та автономного навчання впродовж життя за індивідуальною траєкторією розвитку; Ø дотримуватися правил академічної доброчесності. |
Тенденції розвитку української літератури ХХІ ст. | Ø Здатність до застосування знань у процесі професійної діяльності у закладах освіти різних рівнів акредитації.
Ø Здатність до пошуку, оволодіння сучасними знаннями та інформаційними технологіями. Ø Здатність до абстрактного мислення, аналізу і синтезу, вироблення власної дослідницької стратегії і її реалізації в професійній діяльності. Ø Здатність до адаптації та дій у новій ситуації, вміння знаходити оптимальні рішення, проявляти креативність та лідерство, працювати в команді. Ø Здатність поважати погляди представників інших культур, цінувати різноманіття та мультикультуральність, дотримуватися гендерної рівності, зважати на права людей з особливими потребами. Ø Здатність планувати свій час, працювати автономно і самостійно. Ø Уміння враховувати індивідуальні особливості здобувачів освіти, організовувати комунікацію, забезпечувати рівноправну, доброзичливу атмосферу, що сприяє навчанню, незалежно від соціально-культурних, економічних, гендерних особливостей учасників освітнього процесу. Ø Здатність розуміти тенденції в науці та освіті; готовність до впровадження та обміну передовим досвідом, критичного аналізу власних педагогічних напрацювань. Ø Здатність до усвідомлення національносвітоглядного, художньовиховного, творчорозвивального потенціалу мови та словесного мистецтва, уміння враховувати національні, етнічні, регіональні особливості в процесі навчання, формувати національно свідому особистість. Ø Здатність дотримуватись принципів академічної доброчесності |
Ø Застосовувати сучасні та інноваційні технології для успішного й ефективного здійснення професійної діяльності та забезпечення якості наукового дослідження
Ø Забезпечувати рівноправність (расову, гендерну, релігійну, політичну тощо), враховувати індивідуальні особливості учасників освітнього процесу. Ø Здатність до самостійного таавтономного навчання упродовж життя на основі власної траєкторії розвитку Ø Дотримуватися правил академічної доброчесності. |
Західноукраїнська драматургія і театр |
Ø Здатність до застосування знань у процесі професійної діяльності у закладах освіти різних рівнів акредитації.
Ø Здатність до пошуку, оволодіння сучасними знаннями та інформаційними технологіями. Ø Здатність до абстрактного мислення, Ø аналізу і синтезу, вироблення власної дослідницької стратегії і її реалізації в професійній діяльності. Ø Здатність до адаптації та дій у новій ситуації, вміння знаходити оптимальні рішення, проявляти креативність та лідерство, працювати в команді. Ø Здатність поважати погляди представників інших культур, цінувати різноманіття та мультикультуральність, дотримуватися гендерної рівності, зважати на права людей з особливими потребами. Ø Здатність планувати свій час, працювати автономно і самостійно. Ø Здатність реалізовувати зв’язки освітньої теорії та практики викладання української мови і літератури в освітніх закладах різних рівнів акредитації. Ø Уміння застосовувати теоретичні та практичні знання з мовознавчих, літературознавчих, психолого-педагогічних дисциплін, використовувати сучасні методики і технології навчання в закладах освіти. Ø Здатність проводити фахово орієнтовані наукові дослідження, брати участь у різних формах наукової комунікації. Ø Володіння мовознавчими і літературознавчими термінами та поняттями, застосування їх у процесі аналізу й інтерпретації текстів різних стилів. |
У результаті вивчення курсу «Західноукраїнська драматургія і театр» ви (студенти) зможете:
Ø використовувати українську мову як державну в усіх сферах суспільного життя, зокрема в професійному спілкуванні; Ø усвідомлювати специфіку предметної області та розуміти особливості професійної діяльності, взаємозв’язки філологічної науки з іншими галузями науки і практики; Ø застосовувати сучасні інноваційні технології для успішного й ефективного здійснення професійної діяльності та забезпечення якості наукових досліджень; Ø володіти критичним мисленням, творчо використовувати різні теорії і досвід (вітчизняний та закордонний) у процесі вирішення професійних і соціальних завдань; Ø володіти здатністю до самостійного та автономного навчання впродовж життя за індивідуальною траєкторією розвитку; – дотримуватися правил академічної доброчесності. |
КАТАЛОГ ВИБІРКОВИХ ДИСЦИПЛІН
ОР Бакалавр
014 Середня освіта 014.01 Українська мова і література
Предмети |
Кількість кредитів |
Загальна кількість годин | Аудиторні години | Форма контролю | Кафедра | |
лекції | практ. | |||||
І семестр | ||||||
Блок 1.(на вибір 1 дисципліна) | ||||||
Історія української фольклористики | 3 | 90 | 12 | 18 | залік | Української літератури |
Безпека життєдіяльності та цивільний захист | 3 | 90 | 12 | 18 | залік | Безпеки життєдіяльності |
ІІ семестр | ||||||
Іноземна мова | 6 | 180 | 60 | залік | Іноземних мов | |
Англійська мова | ||||||
Німецька мова | ||||||
Французька мова | ||||||
Літературне краєзнавство | 3 | 90 | 12 | 18 | залік | Української літератури |
Орфографічний практикум української мови | 3 | 90 | 12 | 18 | залік | Української мови |
IV семестр | ||||||
Основи наукових досліджень (вибір кафедри) | 3 | 90 | 12 | 18 | залік | Української мови; Української літератури |
Українська діалектологія | 3 | 90 | 12 | 18 | залік | Української мови |
Курсова робота з української мови | 3 | 90 | залік | Української мови | ||
Актуальні проблеми топоніміки Прикарпаття | 3 | 90 | 12 | 18 | залік | Української мови |
V семестр | ||||||
Психологія художньої творчості | 3 | 90 | 12 | 18 | залік | Української літератури |
Психологічні характеристики літературного таланту | 3 | 90 | 12 | 18 | залік | Української літератури |
Головні сили творчого синтезу | 3 | 90 | 12 | 18 | залік | Української літератури |
Теоретичні проблеми дериватології | 3 | 90 | 12 | 18 | залік | Української мови |
Основоцентрична дериватологія: проблеми і перспективи | 3 | 90 | 12 | 18 | залік | Української мови |
Когнітивні аспекти словотвору | 3 | 90 | 12 | 18 | залік | Української мови |
VІ семестр | ||||||
Сучасний український літературний процес на Прикарпатті | 3 | 90 | 12 | 18 | залік | української літератури |
Політологія | 3 | 90 | 14 | 16 | залік | Політології |
Правознавство | 3 | 90 | 14 | 16 | залік | Теорії та історії держави і права |
Сучасні інформаційні технології | 3 | 90 | 14 | 16 | залік | Педагогіки початкової освіти |
Польська мова | 6 | 180 | 24 | 36 | екзамен | слов΄янських мов |
Основи педагогічної майстерності | 3 | 90 | 12 | 18 | залік | Педагогіки імені Богдана Ступарика |
Вікова і педагогічна психологія: на допомогу вчителеві | 3 | 90 | 12 | 18 | залік | Загальної й клінічної спихології |
VІІ семестр | ||||||
Курсова робота з української літератури | 3 | 90 | залік | української літератури | ||
Словникова робота на уроках української мови | 3 | 90 | 12 | 18 | залік | Української мови |
Шкільне бібліотекознавство | 3 | 90 | 12 | 18 | залік | Української мови |
Етикет і культура педагогічного спілкування | 3 | 90 | 12 | 18 | залік | Української мови |
Складні випадки морфологічних явищ у шкільному курсі | 3 | 90 | 12 | 18 | залік | Української мови |
Елементи лінгвоаналізу художнього тексту на уроках української мови | 3 | 90 | 12 | 18 | залік | Української мови |
Західноукраїнська проза 30-х рр. ХХ століття в контексті шкільної програми | 3 | 90 | 12 | 18 | залік | Української літератури |
Актуальні проблеми новітньої літератури в школі | 3 | 90 | 12 | 18 | залік | Української літератури |
Вивчення творчості письменників-шістдесятників у школі | 3 | 90 | 12 | 18 | залік | Української літератури |
Українська драматургія та театр в контексті шкільної програми | 3 | 90 | 12 | 18 | залік | Української літератури |
Творча лабораторія письменника: на допомогу вчителеві | 3 | 90 | 12 | 18 | залік | Української літератури |
Нові твори в програмі з української літератури | 3 | 90 | 12 | 18 | залік | Української літератури |
VІІІ семестр | ||||||
Актуальні проблеми української літератури | 3 | 90 | 12 | 18 | залік | української літератури |
Літературознавча концепція Івана Франка | 3 | 90 | 12 | 18 | залік | української літератури |
Елементи етимології на уроках української мови в загальноосвітній школі | 3 | 90 | 12 | 18 | залік | Української мови |
Нові правописні норми в шкільному курсі української мови | 3 | 90 | 12 | 18 | залік | Української мови |
Місцеві діалекти і літературна мова: методичні засади вивчення в школі | 3 | 90 | 12 | 18 | залік | Української мови |
Іменні і дієслівні морфологічні категорії в українській мові у науковій граматиці та шкільному курсі морфології | 3 | 90 | 12 | 18 | залік | Української мови |
Основи комунікативної лінгвістики | 3 | 90 | 12 | 18 | залік | Української мови |
Літературна діаспора на уроках української літератури | 3 | 90 | 12 | 18 | залік | Української літератури |
Синтез мистецтв в українській літературі для старшокласників | 3 | 90 | 12 | 18 | залік | Української літератури |
Літературно-мистецькі течії і стилі української літератури ХХ століття | 3 | 90 | 12 | 18 | залік | Української літератури |
Актуальні проблеми шевченкознавства: на дорогу вчителеві | 3 | 90 | 12 | 18 | залік | Української літератури |
Франкознавство в системі шкільної освіти | 3 | 90 | 12 | 18 | залік | Української літератури |
Оглядові теми на уроках літератури в старших класах | 3 | 90 | 12 | 18 | залік | Української літератури |