2025- 2026 н.р.
ОР Бакалавр
Освітньо-професійна програма Середня освіта (Українська мова і література)
Спеціальність А4 Середня освіта
Спеціалізація А4.01 Українська мова і література
| 1. НОРМАТИВНІ НАВЧАЛЬНІ ДИСЦИПЛІНИ | |
| 1.1. Цикл загальної підготовки | |
| Історія України | переглянути |
| Історія української культури: літературно-мистецький дискурс | переглянути |
| Вступ до спеціальності: особистий бренд вчителя | переглянути |
| Латинська мова | переглянути |
| Іноземна мова | переглянути |
| Основи наукових досліджень та академічна доброчесність | переглянути |
| Фізична культура | переглянути |
| 1.2. Цикл професійної підготовки | |
| 1.2.1. Теоретична підготовка | |
| Вступ до мовознавства | переглянути |
| Вступ до літературознавства | переглянути |
| Дитяча література | переглянути |
| Педагогіка | переглянути |
| Сучасні освітні технології в епоху ШІ | переглянути |
| Загальна та вікова психологія | переглянути |
| Інклюзія в літературній освіті: український і світовий контекст | переглянути |
| Теорія літератури | переглянути |
| Усна народна творчість | переглянути |
| Історія української літератури | переглянути |
| Сучасна українська літературна мова | переглянути |
| Літературне краєзнавство: регіональний аспект шкільної програми | переглянути |
| Інтегрований курс української та зарубіжної літератур | переглянути |
| Лінгводидактичні засади вивчення елементів історичної граматики в середній школі | переглянути |
| Українська діалектологія | переглянути |
| Стилістика і культура української мови | переглянути |
| Історія української літературної мови | переглянути |
| Методика викладання української мови | переглянути |
| Методика викладання української літератури | переглянути |
| Орфографічний практикум з української мови | переглянути |
| Виразне читання і мистецтво презентацій у школі | переглянути |
| Курсова робота з психолого-педагогічних дисциплін або методики викладання української мови або методики викладання української літератури | переглянути |
| 1.2.2. Практична підготовка | |
| Фольклорна практика | переглянути |
| Діалектологічна практика | переглянути |
| Виробнича навчально-виховна педагогічна практика в середніх класах | переглянути |
| Виробнича навчально-виховна педагогічна практика в старших класах | переглянути |
2024-2025 н.р.
ОР Бакалавр
Освітньо-професійна програма “Українська мова і література”
Спеціальність 014 Середня освіта
Спеціалізація 014.01 Українська мова і література
| 1. НОРМАТИВНІ НАВЧАЛЬНІ ДИСЦИПЛІНИ | |
| 1.1. Цикл загальної підготовки | |
| Історія України | переглянути |
| Історія української культури: літературно-мистецький дискурс | переглянути |
| Вступ до спеціальності | переглянути |
| Латинська мова | переглянути |
| Іноземна мова | переглянути |
| Основи наукових досліджень та академічна доброчесність | переглянути |
| 1.2. Цикл професійної підготовки | |
| 1.2.1. Теоретична підготовка | |
| Вступ до мовознавства | переглянути |
| Вступ до літературознавства | переглянути |
| Дитяча література | переглянути |
| Педагогіка | переглянути |
| Загальна та вікова психологія | переглянути |
| Теорія літератури | переглянути |
| Усна народна творчість | переглянути |
| Історія української літератури | переглянути |
| Сучасна українська літературна мова | переглянути |
| Літературне краєзнавство: регіональний аспект шкільної програми | переглянути |
| Лінгводидактичні засади вивчення елементів історичної граматики в середній школі | переглянути |
| Українська діалектологія | переглянути |
| Стилістика і культура української мови | переглянути |
| Історія української літературної мови | переглянути |
| Методика викладання української мови | переглянути |
| Методика викладання української літератури | переглянути |
| Орфографічний практикум з української мови | переглянути |
| Виразне читання | переглянути |
| Курсова робота з психолого-педагогічних дисциплін або методики викладання української мови або методики викладання української літератури | переглянути |
| 1.2.2. Практична підготовка | |
| Фольклорна практика | переглянути |
| Діалектологічна практика | переглянути |
| Виробнича навчально-виховна педагогічна практика в середніх класах | переглянути |
| Виробнича навчально-виховна педагогічна практика в старших класах | переглянути |
2024-2025
| 2. ВИБІРКОВІ НАВЧАЛЬНІ ДИСЦИПЛІНИ | |
| Сучасні інформаційні технології в професійній роботі вчителя-словесника | переглянути |
| Сучасні освітні технології | переглянути |
| Особистий бренд учителя | переглянути |
| Філософія | переглянути |
| Дидактичні аспекти правопису в шкільному курсі української мови | переглянути |
| Вивчення морфеміки й словотвору у шкільному курсі української мови | переглянути |
| Гурткова і позакласна робота з української мови в школі | переглянути |
| Шкільне бібліотекознавство | переглянути |
| Вивчення української мови в умовах діалектного оточення | переглянути |
| Складні випадки морфологічних явищ у шкільному мовознавстві | переглянути |
| Словникова робота на уроках української мови | переглянути |
| Елементи етимології на уроках української мови в загальноосвітній школі | переглянути |
| Новітня українська література | переглянути |
| Літературна діаспора на уроках української літератури | переглянути |
| “Розстріляне відродження” в шкільній програмі з української літератури | переглянути |
| Українська драматургія і театр у контексті шкільної програми | переглянути |
| Література та інклюзія | переглянути |
| Синтез мистецтв в українській літературі для старшокласників | переглянути |
| Вивчення творчості письменників-шістдесятників у школі | переглянути |
| Сучасний літературний процес на Прикарпатті | переглянути |
| Штучний інтелект в літературній освіті | переглянути |
| Західноукраїнська та еміграційна проза | переглянути |
| Зарубіжна література | переглянути |
| Порівняльне літературознавство | переглянути |
| Українська література в контексті світового літературного процесу | переглянути |
| Польська мова | переглянути |
| Комунікативні основи польської мови | переглянути |
| Розмовний практикум з польської мови | переглянути |
| Етикет і культура педагогічного спілкування | переглянути |
| Мистецтво сторітелінгу для вчителя | переглянути |
| Медіаграмотність та інформаційна гігієна | переглянути |
| Мистецтво інтерпретації художнього твору на уроках літератури | переглянути |
| Фольклористика в іменах | переглянути |
| Лінгвоаналіз на уроках української мови | переглянути |
| Іменні і дієслівні морфологічні категорії в українській мові у науковій граматиці та шкільному курсі морфології | переглянути |
| Основи комунікативної лінгвістики | переглянути |
| Дидактичні комікси у роботі вчителя | переглянути |
| Вивчення питань поетики на уроках української літератури | переглянути |
| Українське літературне бароко в контексті європейських традицій | переглянути |
| Франкознавство в системі шкільної освіти | переглянути |
| Актуальні питання шевченкознавства: на допомогу вчителеві | переглянути |
| Літературознавча концепція Івана Франка | переглянути |
| Курсова робота з української літератури | переглянути |
| Курсова робота з української мови | переглянути |
| Курсова робота з педагогіки | переглянути |
