2025-2026 н.р.
| 1.1. Цикл загальної підготовки | ||
| 1. | Іноземна мова наукової комунікації (Academic foreign-language communication) | переглянути |
| 2. | Організація наукової діяльності | переглянути |
| 3. | Філософія і методологія науки | переглянути |
| 4. | Інноваційні педагогічні технології у вищій освіті та професійна етика | переглянути |
| 1.2. Цикл професійно-наукової підготовки | ||
| 5. | Управління науково-дослідницькими проєктами | переглянути |
| 6. | Сучасна філологічна наука Прикарпаття | переглянути |
| 7. | Лінгвістична семантика | переглянути |
| 8. | Сучасна літературознавча епістемологія | переглянути |
| 9. | Академічне письмо філологічних студій | переглянути |
| 10. | Методологія філологічних досліджень | переглянути |
| 1.3. Цикл практичної підготовки | ||
| 11. | Педагогічна практика | переглянути |
| 1. | Лінгвістична категоріологія | переглянути |
| 2. | Зіставно-порівняльні студії української мови на тлі інших слов'янських мов | переглянути |
| 3. | Психологія літературно-художньої творчості | переглянути |
| 4. | Поетика і типологія ідентичності в літературі | переглянути |
| 5. | Рецепція України в Західній Європі ХІ-ХІХ століть | переглянути |
| 6. | Фемінітиви у слов'янських мовах: етнолінгвістичний, соціолінгвістичний, лінгвокультурологічний виміри | переглянути |
| 7. | Семантичний синтаксис англійської мови | переглянути |
| 8. | Public Speaking | переглянути |
| 9. | Лінгвопрагматика | переглянути |
| 10. | Українська літературна критика ХХІ століття: тенденції розвитку | переглянути |
| 11. | Наукові школи в літературознавчій компаративістиці в Західній Європі та США | переглянути |
| 12. | Написання грантових і стипендіальних проєктів (Grant and Fellowship Proposal Writing) | переглянути |
| 13. | Іван Франко і світова культура | переглянути |
| 14. | Українська новелістика в контексті розвитку світової новелістики: генеза, еволюція жанру | переглянути |
| 15. | Лінгвістична варіантологія | переглянути |
| 16. | Українське бароко: тексти і контексти | переглянути |
| 17. | Переклад як форма міжкультурних взаємин | переглянути |
| 18. | Українська літературознавча компаративістика у діахронному і синхронному аспектах | переглянути |
| 19. | Квантитативні методи в лінгвістиці | переглянути |
| 20. | Базові категорії аналізу світового літературного процесу | переглянути |
| 21. | Національні літератури і міжнаціональні контексти | переглянути |
| 22. | Когнітивна лінгвістика | переглянути |
| 23. | Корпусні дослідження у мовознавсті | переглянути |
| 24. | Емблематичні форми і моделювання сенсів | переглянути |
2024-2025 н.р.
1.1. Цикл загальної підготовки
Іноземна мова (англійська):
Іноземна мова (німецька):
Організація наукової діяльності
Інноваційні педагогічні технології у вищій освіті та професійна етика
1.2. Цикл професійно-наукової підготовки
Управління науково-дослідницькими проєктами
Нові ідеї та методи в сучасному мовознавстві
Лінгвістична семантика: проблеми і перспективи
Сучасна літературознавча епістемологія
Академічне письмо філологічних студій
Методологія філологічних досліджень
1.3. Цикл практичної підготовки
2. ВИБІРКОВІ НАВЧАЛЬНІ ДИСЦИПЛІНИ
1. Лінгвістична категоріологія
2. Зіставно-порівняльні студії української мови на тлі інших слов'янських мов
3. Психологія літературно-художньої творчості
4. Поетика і типологія ідентичності в літературі
5. Рецепція України в Західній Європі ХI-ХIХ соліть
7. Семантичний синтаксис англійської мови
10. Українська літературна критика ХХІ століття: тенденції розвитку
11. Наукові школи в літературознавчій компаративістиці в Західній Європі та США
12. Написання грантових і стипендіальних проєктів (Grant and Fellowship Proposal Writing)
13. Іван Франко і світова культура
14. Українська новелістика в контексті розвитку світової новелістики: генеза, еволюція жанру
15. Лінгвістична варіантологія
16. Українське літературне бароко: тексти і контексти
17. Переклад як форма міжкультурних взаємин
18. Українська літературознавча компаративістика у діахронному і синхронному аспектах
19. Квантитативні методи в лінгвістиці
20. Базові категорії аналізу світового літературного процесу
21. Національні літератури і міжнаціональні контексти
23. Корпусні дослідження у мовознавстві
24. Емблематичні форми і моделювання сенсів
