ОР Бакалавр
Освітньо-професійна програма “Українська мова і література”
Спеціальність 014 Середня освіта
Спеціалізація 014.01 Українська мова і література
| 1. НОРМАТИВНІ НАВЧАЛЬНІ ДИСЦИПЛІНИ | |
| 1.1. Цикл загальної підготовки | |
| Історія України | переглянути |
| Історія української культури: літературно-мистецький дискурс | переглянути |
| Вступ до спеціальності | переглянути |
| Латинська мова | переглянути |
| Іноземна мова | переглянути |
| Основи наукових досліджень та академічна доброчесність | переглянути |
| 1.2. Цикл професійної підготовки | |
| 1.2.1. Теоретична підготовка | |
| Вступ до мовознавства | переглянути |
| Вступ до літературознавства | переглянути |
| Дитяча література | переглянути |
| Педагогіка | переглянути |
| Загальна та вікова психологія | переглянути |
| Теорія літератури | переглянути |
| Усна народна творчість | переглянути |
| Історія української літератури | переглянути |
| Сучасна українська літературна мова | переглянути |
| Літературне краєзнавство: регіональний аспект шкільної програми | переглянути |
| Лінгводидактичні засади вивчення елементів історичної граматики в середній школі | переглянути |
| Українська діалектологія | переглянути |
| Стилістика і культура української мови | переглянути |
| Історія української літературної мови | переглянути |
| Методика викладання української мови | переглянути |
| Методика викладання української літератури | переглянути |
| Орфографічний практикум з української мови | переглянути |
| Виразне читання | переглянути |
| Курсова робота з психолого-педагогічних дисциплін або методики викладання української мови або методики викладання української літератури | переглянути |
| 1.2.2. Практична підготовка | |
| Фольклорна практика | переглянути |
| Діалектологічна практика | переглянути |
| Виробнича навчально-виховна педагогічна практика в середніх класах | переглянути |
| Виробнича навчально-виховна педагогічна практика в старших класах | переглянути |
| 2. ВИБІРКОВІ НАВЧАЛЬНІ ДИСЦИПЛІНИ | |
| Сучасні інформаційні технології в професійній роботі вчителя-словесника | переглянути |
| Сучасні освітні технології | переглянути |
| Особистий бренд учителя | переглянути |
| Філософія | переглянути |
| Дидактичні аспекти правопису в шкільному курсі української мови | переглянути |
| Вивчення морфеміки й словотвору у шкільному курсі української мови | переглянути |
| Гурткова і позакласна робота з української мови в школі | переглянути |
| Шкільне бібліотекознавство | переглянути |
| Вивчення української мови в умовах діалектного оточення | переглянути |
| Складні випадки морфологічних явищ у шкільному мовознавстві | переглянути |
| Словникова робота на уроках української мови | переглянути |
| Елементи етимології на уроках української мови в загальноосвітній школі | переглянути |
| Новітня українська література | переглянути |
| Літературна діаспора на уроках української літератури | переглянути |
| “Розстріляне відродження” в шкільній програмі з української літератури | переглянути |
| Українська драматургія і театр у контексті шкільної програми | переглянути |
| Література та інклюзія | переглянути |
| Синтез мистецтв в українській літературі для старшокласників | переглянути |
| Вивчення творчості письменників-шістдесятників у школі | переглянути |
| Сучасний літературний процес на Прикарпатті | переглянути |
| Штучний інтелект в літературній освіті | переглянути |
| Західноукраїнська та еміграційна проза | переглянути |
| Зарубіжна література | переглянути |
| Порівняльне літературознавство | переглянути |
| Українська література в контексті світового літературного процесу | переглянути |
| Польська мова | переглянути |
| Комунікативні основи польської мови | переглянути |
| Розмовний практикум з польської мови | переглянути |
| Етикет і культура педагогічного спілкування | переглянути |
| Мистецтво сторітелінгу для вчителя | переглянути |
| Медіаграмотність та інформаційна гігієна | переглянути |
| Мистецтво інтерпретації художнього твору на уроках літератури | переглянути |
| Фольклористика в іменах | переглянути |
| Лінгвоаналіз на уроках української мови | переглянути |
| Іменні і дієслівні морфологічні категорії в українській мові у науковій граматиці та шкільному курсі морфології | переглянути |
| Основи комунікативної лінгвістики | переглянути |
| Дидактичні комікси у роботі вчителя | переглянути |
| Вивчення питань поетики на уроках української літератури | переглянути |
| Українське літературне бароко в контексті європейських традицій | переглянути |
| Франкознавство в системі шкільної освіти | переглянути |
| Актуальні питання шевченкознавства: на допомогу вчителеві | переглянути |
| Літературознавча концепція Івана Франка | переглянути |
| Курсова робота з української літератури | переглянути |
| Курсова робота з української мови | переглянути |
| Курсова робота з педагогіки | переглянути |
014 Середня освіта (Українська мова і література)
ОР Бакалавр
| Історія української літератури | переглянути |
| Літературне краєзнавство | переглянути |
| Практики | переглянути |
| Польська мова | переглянути |
| Психологія художньої творчості українських письменників | переглянути |
| Літературознавча концепція Івана Франка | переглянути |
| Словникова робота на уроках української мови | переглянути |
| Елементи етимології на уроках української мови в загальноосвітній школі | переглянути |
| Нові твори в програмі з української літератури | переглянути |
| Літературна діаспора на уроках української літератури | переглянути |
| Синтез мистецтв в українській літературі для старшокласників | переглянути |
| Оглядові теми на уроках української літератури | переглянути |
| Виробнича навчально-виховна педагогічна практика (у середніх класах) | переглянути |
| Курсова робота з методики викладання української мови | переглянути |
ОР Магістр
Освітньо професійна програма "Українська мова і література"
Спеціальність А4 Середня освіта
Спеціалізація А4.01 Українська мова і література
2025-2026 н.р.
| 1. Обов’язкові навчальні компоненти | |
| Іноземна мова за професійним спрямуванням | переглянути |
| Методологія і методика наукових досліджень та академічна доброчесність | переглянути |
| Сучасні інформаційні технології на уроках словесності | переглянути |
| Українознавство в сучасному науково-освітньому дискурсі | переглянути |
| Історія лінгвістики та теорія мови | переглянути |
| Історія літературознавчих вчень і методика аналізу художнього тексту | переглянути |
| Методика вивчення української літератури в ЗЗСО: інноваційна парадигма | переглянути |
| Інновації в методиці вивчення української мови в ЗЗСО | переглянути |
| Педагогіка і психологія середньої школи | переглянути |
| Теоретико-прагматичні аспекти етнолінгвістики | переглянути |
| Тенденції розвитку української літератури ХХІ століття | переглянути |
| Виробнича педагогічна практика (мовна) | переглянути |
| Виробнича педагогічна практика (літературна) | переглянути |
| Науково-дослідна практика (підготовка кваліфікаційної роботи) | переглянути |
| 2. Вибіркові навчальні дисципліни |
|
| Актуальні проблеми сучасної української літератури | переглянути |
| Західноукраїнська проза 20-30-х років ХХ ст.: стильові та ідейні парадигми | переглянути |
| Фольклорні проєкції творчості українських письменників ХХ - поч. ХХІ ст. | переглянути |
| "Станіславський феномен" у сучасному літературному процесі | переглянути |
| Документознавство в сфері освіти | переглянути |
| Стилістичні засоби текстотворення | переглянути |
| Культура мови та етика комунікації в освітньому просторі | переглянути |
| Емблематичні механізми і процеси художнього пізнання | переглянути |
| 3. Атестація | |
| Публічний захист кваліфікаційної роботи | переглянути |
2024-2025 н.р.
| 1. Обов’язкові навчальні компоненти | |
| Іноземна мова за професійним спрямуванням | переглянути |
| Методологія і методика наукових досліджень та академічна доброчесність | переглянути |
| Сучасні інформаційні технології на уроках словесності | переглянути |
| Українознавство | переглянути |
| Охорона праці в галузі | переглянути |
| Історія лінгвістики та теорія мови | переглянути |
| Методика викладання української мови та української літератури в закладах освіти різних рівнів акредитації | переглянути |
| Методика викладання української мови та української літератури в ЗВО | переглянути |
| Інновації в методиці вивчення української мови в ЗЗСО: інноваційна парадигма | переглянути |
| Педагогіка і психологія вищої школи | переглянути |
| Теоретико-прагматичні аспекти етнолінгвістики | переглянути |
| 2. Вибіркові навчальні дисципліни | |
| Тенденції розвитку української літератури ХХІ століття | переглянути |
| Шедеври світового мистецтва в сучасній українській школі: епохи, напрями, течії та стилі | переглянути |
| Інклюзія в освіті | переглянути |
| Персональний бренд в освіті | переглянути |
| Західноукраїнська проза 20-30-х років ХХ ст.: стильові та ідейні парадигми | переглянути |
| Актуальні проблеми сучасної української літератури | переглянути |
| Фольклорні проєкції творчості українських письменників ХХ - поч. ХХІ ст. | переглянути |
| Тенденції розвитку драматургії і театру в кін. ХІХ - на поч. ХХ ст. у Галичині | переглянути |
| "Станіславський феномен" у сучасному літературному процесі | переглянути |
| Основні тенденції розвитку українського історичного роману | переглянути |
| Типологія граматичних одиниць у науковій парадигмі та шкільному курсі української мови | переглянути |
| Лінгвістичний аналіз тексту | переглянути |
| Стилістичні засоби текстотворення | переглянути |
| Граматичний мовний аналіз як метод навчання рідної мови | переглянути |
| Документознавство в сфері освіти | переглянути |
| Методика аналізу поетичного тексту | переглянути |
| Становлення і розвиток української літературної мови в Галичині | переглянути |
| Емблематичні механізми і процеси художнього пізнання | переглянути |
| Проблеми комунікативної лінгвістики | переглянути |
| Курсова робота з методики викладання української мови | переглянути |
Каталог вибіркових дисциплін № 2
| Знакові етапи історії української літератури | переглянути |
| Психобіографії українських письменників | переглянути |
| Українська драматургія та театр у контексті розвитку національної культури | переглянути |
| Література Нового розстріляного відродження | переглянути |
| Мистецтво сторітелінгу | переглянути |
| Письменники “Розстріляного відродження” | переглянути |
| Естетичні засади письменників-шістдесятників | переглянути |
| Сучасні тенденції інтермедіальності в літературі | переглянути |
